dzepna voli. rijetko kada.

srijeda, 26.07.2006.

ona je tako...

svileni prsti
sjajne usne
razigrane oci

Image Hosted by ImageShack.us
aristokratsko celo
mlijecni obrazi
volim vas


- 00:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 12.07.2006.

umjetnost njenog sjedenja

Kad bi mi rekli da te odglumim, ucinila bih to savrseno. U meni su urezane tvoje putanje, moti, pokreti, navike. Tvoja savrsena, graciozna pojava kada sjedis, noga preko noge, lakat desne ruke naslonjen na rucku stolice, medju prstima cigareta visoko u zraku, jer tvoja je ruka elegantno duga. Sjedis uspravljeno, s glavom okrenutom malo u desno, gledas skiljeci malo gore a iz usta dim koji nije htjeo izaci ljubomorno udre u moje lice. Probudim se iz transa, vrijeme je da zapocenmo nekakav razgovor. Blago ali zavodnicki, smijeseci se kazesi mi "slatkice".
Imas me.

- 19:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 11.07.2006.

wham - club tropicana

moram stavit rijeci ove gay pjesmice. georgie kad je bio jako mlad. mmm kako su slatki ti pederi. i pederski pjesmuljci. da si dam titulu zenskog pedera? pa, recimo nesto tako. ovo nece biti ni prvi ni zadnji put da objavljujem neke gay pjesmice. u biti, svi ih mi volimo, jelda? ako ne nista, barem su pjevne...


"Club Tropicana"

Let me take you to the place
Where membership's a smiling face,
Brush shoulders with the stars.
Where strangers take you by the hand,
And welcome you to wonderland -
From beneath their panamas...


Club Tropicana, drinks are free,
Fun and sunshine - there's enough for everyone.
All that's missing is the sea,
But don't worry, you can suntan!

Castaways and Lovers meet,
Then kiss in Tropicana's heat,
Watch the waves break on the bay.
Soft white sands, a blue lagoon,
Cocktail time, a summer's tune,
A whole night's holiday!



Pack your bags,
And leave tonight.
Don't take your time,
Gotta move your feet, don't you miss the flight!
Cool, cool, cool, cool



Cool, cool, cool, cool


Wham!

- 01:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

stojis i bezbrizno razgovaras zabavljajuci se okruzena s njih i previse koje te zavode na 100 nacina. no ti vec znas te spike. znas toliko o njima, da ti i ljubav i duge veze vise jednostavno ne cine smisao.
pogledaj me...

drzis pivo i cigaretu, jos uvijek se ufuravas u spike i uvjeravas se kako ima smisla traziti dalje ono nesto sto ce te smirit i usrecit. ne zelis okaljat necim neprikladnim svoju osobnost koju vec dugo gradis a za koju ti nedostaje jos ta jedna karika, za koju ne shvacas kako je ne mozes shvatiti.
pogledaj me...

svi tvoji pokreti i pokusaji, svaka rijec koju izustis je cista gluma. frajerica mekog srca. no nitko to ne primjecuje. svima si posebna, inteligentna, lijepa, zgodna, mlada, iskusna. svi te zele. no ti vise nista ne znas. gubis se, ljubav te je ubila.
pogledaj me...

otkrivas svoju veliku tugu namrstenim pogledom, plac iznutra samo sto ne zaurla, dijelis naivcima savjete o nepostojanosti ljubavi, sijes beznadje preziruci se sto si bila sposobna toliko voljeti, predajes se a ja te gledam sa strane, zelim te samo zagrlit, sakrit te ljute, ogorcene i tuzne plave oci...
pogledas me.

za s.

- 00:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #