POCEPANI DZEP

08.03.2007., četvrtak

RHCP i pilula za "dan posle"


Idem na koncert RHCP-a!!!

O čemu se radi? Naime, kod nas se održava veliki muzički festival na Petrovaradinskoj tvrđavi, u Novom Sadu, zvani «Exit» na kojem svake godine možete videti i čuti mnoge sjajne muzičare. Bio je Morisey, pa onda Franz Ferdinand, pa Tiga, Daren Emerson, Morales, Garbage, Iggy Pop, ne mogu da se setim više imena... Svake godine početkom jula tu se skupi mnogo pozitivnog sveta i žurka traje 6 dana, na više stage-ova... Elem, ove godine festival ima i predigru, "Green fest" u Inđiji, nedaleko od Beograda, u takozvanoj «Industrijskoj zoni» gde će, ni manje ni više, svirati Red Hot Chili Peppers! Dugo najavljivan koncert će se sada i realizovati... Kartu sam rezervisao odmah, sad samo čekam da me pozovu i da pljunem keš... Prvih 15000 karata je bilo po 20 evra, a drugi komplet ide po 35 evra, dok će na dan koncerta karta biti 50 evrića. Jedva čekam! Jesam prošao svoju rokersku fazu i mislim da će ovo biti dobra prilika da je na pravi način «sahranim» - skoro sam sto posto siguran da ni na jedan drugi koncert bilo kog drugog benda koji svira sličnu muziku posle ovog koncerta neću ići... Mada, nikad ne reci nikad... Ako bi se «Rage against the machine» okupili ponovo nisam siguran da bih obećanje mogao i da održim.

Druga stvar – po prvi put u svom životu i svojoj seksualnoj istoriji morao sam devojci da kupujem pilule «za dan posle»... 5 evra, POSTINOR 2 se zovu, ako nekog zanima... Bolje i to nego da postanem otac – NO WAY, NEMA ŠANSI! Kakav bre ja otac, još duvam na veliko, skroz sam neozbiljan, nemam ni stan, ni auto, ni posao, nisam ni faks završio... A mislim da ni ona nešto preterano ne žudi da bude majka uskoro – tek je počela sa faksom i u istom je sosu kao i ja. Tek, juče sam se obradovao kad mi je u poruci rekla «sve u redu, ženski problemi...» Ranije sam pizdeo kad riba dobije, a ovo je prvi put da sam radostan zbog toga!

Kako se stvari u životu mogu promeniti, jel da?

- 13:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...