Running before time took our dreams away....

srijeda, 26.04.2006.

LITERATURE POST - Part One



Ovo je ulomak iz jedne od meni najdražih knjiga(«Lolita»).Glavni lik je muškarac u četrdesetima koji voli dvanaestogodišnju Dolores Haze(Lolitu).Nakon nekog vremena,on se ženi njezinom majkom,samo da bi mu ona postala pokćerka,tj. da bi mogao biti blizu nje.Ne želim da ovo shvatite pogrešno.On nije pedofil,on njoj nikad nije učinio nešto što ona nije htjela.Ova knjiga mi je jedna od najdražih jer na nevjerojatan način opisuje zaista široku paletu osjećaja jednog čovjeka koji se nikada ne može potpuno asimilirati u društvu koje dopušta muškarcu da se udvara šesnaestogodišnjoj djevojci,ali ne i dvanaestogodišnjoj djevojčici.Smatram ga (kako i on sam sebe naziva) «igračkom beskrajnih jada» jer osjeća beskrajnu ljubav prema Loliti koja je naprasita i razmažena,a dokaz da je njegova ljubav prema njoj tolika,je sama činjenica da,čak i kad je odrasla,on je «pušta» i ona se udaje za drugog muškarca.Njemu je jedino važna njezina sreća,dok Lolita (u ponekim trenutcima njihove tjelesne i duhovne bliskosti),zapravo njega iskorištava i nikada nije bila uistinu svjesna njegovih pravih osjećaja.

Ovaj ulomak govori o povezanosti osjećaja prema Loliti i Annabeli(djevojci koju je imao sa 14 godina i koja je umrla).

«Neprestance prebirem te jadne uspomene i jednako se pitam nije li se tu,u bljesku toga dalekog ljeta prvi put javila pukotina u mom životu?Kad pokušavam raščlaniti svoje negdašnje želje,namjere i postupke,prepuštam se nekom naknadnom maštanju koje hrani analitičku sposobnost neograničenim mogućnostima,tako da se svaka staza koja mi izlazi pred oči grana bez kraja i konca u perspektivi sjećanja što me izluđuje svojom složenošću.Znam da je njezina smrt učvrstila frustriranost toga stravičnog ljeta i postala zapreka svakoj drugoj ljubavi u toku hladnih godina moje mladosti.U našoj ljubavi bijahu duhovno i tjelesno stopljeni tako savršeno da to ne bi mogli ni pojmiti današnji priprosti,sirovi šiparci svojim uniformiranim mozgovima.Još dugo nakon njene smrti osjećao sam kako njene misli teku s mojima.Mnogo prije nego što smo se upoznali,sanjali smo iste snove.Usporedili smo svoje bilješke.Pronašli smo crte čudne srodnosti.U lipnju iste godine (1919.) doletio je i k njoj i k meni,u dvjema razdalekim zemljama,nečiji kanarinac.
O,Lolito,da si me bar ti tako voljela!»






Drugi ulomak je ulomak koji govori o nimficama (izraz koji on upotrebljava da bi izrazio što ga zapravo privlači kod rijetkih djevojčica koje mu se sviđaju).

«Zamolite li nekog normalnog čovjeka da vam pokaže najzgodniju učenicu ili skautkinju na nekoj skupnoj fotografiji,on neće uvijek izabrati nimficu.Treba biti umjetnik i luđak,igračka beskrajnih jada,s mjehurom vrela otrova u preponama i prebludnim plamenom što vječito gori u osjetljivoj hrptenjači(o,kako se ponekad moramo skrivati i čuvati!),da bi se odmah poznalo,po neiskazivim znacima-po pomalo mačjem obrisu jagodičnih kosti,po tankim i svilastim zglavcima i još po nekim drugim obilježjima koje mi očaj,stid i suze od nježnosti brane da dalje nabrajam – malog,smrtonosnog zloduha sred obične djece; ona,nimfica,stoji među njima neprepoznata i nesvjesna i sama svoje silne moći.»



Cilj ovog posta je demonstracija moje ljubavi prema književnosti i težnja da se u naše školske lektire uvrsti više remek djela beletristike XX.stoljeća.Možda «Lolita» nije prikladna za prvi razred,al u četvrtom bi je već mogli čitati.

Problem je u tome što sumnjam da bi dovoljno maturanata ovu knjigu protumačilo na način na koji zaslužuje bit protumačena.
Ali,uvijek postoje oni koji cijene književnost kao trijumf umjetnosti nad životom jer ona pravi fikciju od života i tako postaje njegovim tvorcem.

P.S. Inače ne pišem književnim hrvatskim jezikom,ali,jučer nam je razrednica rekla da ne znamo govorit pa evo ja branim svoju čast...

P.S. 2) Ne znam koliko je vas čulo za najnoviju konkurenciju našoj blog stranici,www.bloger.hr,ali eto,pogledajte...
Moje mišljenje je da,oni koji priđu na njega,prić će samo zbog puno većeg izbora dizajna..

26.04.2006. u 07:58 • 12 KomentaraPrint#

petak, 14.04.2006.

Ode to my friend Vujo(Mario V.)

This post is dedicated to my elementary school friend Mario.Actually,no one ever calls him by his name..
Anyway,last year he became one of my best friends although,before that,we hardly had any contact at all despite the fact we went to the same class for two years.I'm not exactly sure how or why that happened but I know that I'm glad it did.The weird thing is that he's everything I'm not and I'm everything he's not but,still,we're somehow so alike and we've managed to find each other on the same level.I suppose that's because we had the same type of problems in the same time.The reason why I've decided to write this post is that I want to thank him for one particular post he wrote.A post he wrote on 09.06.2005. on a blog he had at that time - http://oistevo.blog.hr/.It must have been,honestly,the nicest thing anyone has ever done for me.As long as I can remember I've always had more male than female friends.Females have a tendency to gossip and to talk about meaningless topics which I always disliked.On the other hand,males are a lot more mature when it comes to talking about serious stuff.I strongly disagree with anyone who says that male-female friendships don't exist because I'm the living proof just how wrong that statement is.Thank God they exist because,otherwise,I'd go mad!Anyway,I find it almost impossible to believe that he could ever have a friend like me.Me who is almost 16 and still adores Harry Potter more than a life itself.I apriciate that he was able to accept every single thing about me as I was about him.I want him to know just how much our friendship ment to me in a times when almost everyone was under the impression that I was smoking weed or something.He was one of the rare people who knew the real truth and one of the rare people who wasn't acting like a stupid,teacher's ass-kissing son of a bitch.I wrote this on a blog because I'm that kind of a person who is honest like hell but still a person who would never have enough courage to say this to him in person.He was the person who understood me better than anyone else.

BTW: I hope we see each other during these couple of days.

Dylan.



This is a song for him although I was never really sure if he loves or hates this song...

THE CLASH - Should I stay or should I go

Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
I’ll be here ’til the end of time
So you got to let know
Should I stay or should I go?

Always tease tease tease
Siempre - coqetiando y enganyando
You’re happy when I’m on my knees
Me arrodilla y estas feliz
One day is fine, next is black
Un dias bien el otro negro
So if you want me off your back
Al rededar en tu espalda
Well come on and let me know
Me tienes que desir
Should I stay or should I go?
Me debo ir o que darme

Should I stay or should I go now?
Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An’ if I stay it will be double
So come on and let me know

This indecision’s bugging me
Esta undecision me molesta
If you don’t want me, set me free
Si no me quieres, librame
Exactly who’m I’m supposed to be
Diga me que tengo ser
Don’t you know which clothes even fit me?
ˇ§saves que robas me querda?
Come on and let me know
Me tienes que desir
Should I cool it or should I blow?
ˇ§me debo ir o quedarme?

Should I stay or should I go now?
ˇ§yo me frio o lo sophlo?
If I go there will be trouble
Si me voi - va ver peligro
And if I stay it will be double
Si me quedo es doble
So you gotta let me know
Me tienes que decir
Should I stay or should I go?
ˇ§yo me frio o lo sophlo?

MySpace Layouts

MySpace Layouts


14.04.2006. u 12:35 • 21 KomentaraPrint#

četvrtak, 13.04.2006.

How about a nice big cup of shut the fuck up?!?

Anyway,zaključih da je vrijeme da se ja malo javim....prošlo je TOČNO misec dana od mog zadnjeg posta.Pošto je moj blog u proteklih nekoliko mjeseci posta poprilično javna stvar(ne da prije nije bia javan,al sad ljudi koji su iz stvarnog a ne virtualnog svijeta čitaju ovaj blog) promislila sam da bi ovo bila dobra prilika da kažem ono šta želim već dugo reć i šta je postalo sveopći pojam zanimacije onih koji su malčice previše znatiželjni za moj pa i,mogu slobodno reć, za svačiji ukus.
Kao što sam dotičnog datuma (03. studenog 2005.godine) napisala,ja imam poremećaj kojeg medicinska terminologija naziva opsesivno-kompulzivni poremećaj.Zbog toga sam,na sistematskom pregledu,dobila uputnicu za psihijatra koji je specijaliziran za adolescentsku dob budući da je dr. opće medicine primjetila jedan od simptoma tog poremećaja na meni.Ja ipak nisam otišla kod psihijatra jer je to bia moj vlastiti izbor i ja sam znala da on meni ne može pomoć i ja nisam tila ić kod njega kao neka «jadna» mala umišljena glupača koja je umislila da ima problema u životu.Tek mjesec dana nakon sistematskog pregleda kad sam razgovarala sa maminom rodicom(koja već zna da ja imam taj poremećaj oko 1,5 god.) odlučila sam pokušat sa tom vrstom terapije i na njen prijedlog otišla sam kod psihologa,ne psihijatra(kao što dotični pojedinci misle!).Do sada sam bila dva puta na Mejama kod te psihologice i idući put mi je zakazano za tjedan iza uskršnjih praznika.Cilj ovog posta nije izlaganje mog dnevnog rasporeda vama blogerima nego moja jedina želja je da ukažem kako su neki ljudi jednostavno zlobni da je to za ne povirovat.Ja se nikad,ama baš nikad ne bi rugala nekome zbog nečega šta ima,a na to nema utjecaja.Osobno ne mogu shvatit ljude koji se mogu rugat ikome ko pati od neke bolesti ili poremećaja,bilo fizičke bilo psihičke.Možda se to nekome ne čini isto ali rugat se nekome šta ima opsesivno-kompulzivni poremećaj i šta ide kod psihologa nije ništa drukčije nego doć čoviku koji ima tumor na mozgu i rugat mu se šta ide kod neurokirurga!Još samo želim poručit onima kojima i upućujem ovaj post je da mene ta njihova ogovaranja uopće ne diraju ali iskreno smatram da to šta rade je ništa drugo nego jebeno žalosno i jadno,toliko da čoviku dođe da plače koliko zatucanih,mizernih i glupih ljudi ima na ovom svitu koji ne rade ništa drugo nego uzaludno troše dragocjeni O2 iz Zemljine atmosfere!!!


13.04.2006. u 13:45 • 11 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Izbrisala sam sve šta je bilo u boxevima zato šta trenutno refresham boxeve pa će uskoro u njima bit novi sadržaj.



Blogovi koje čitam

almost poznata
another brick in the wall
AntibioticA
bitno je očima nevidljivo,samo se srcem dobro vidi!
blues umornog konja
d.s.o.
djevojčica sa knjižicama
here I am in my little bubble...
između sna i sna...
ja u ljubav vjerujem
jazzie
jednostavan život za komplicirane
juliere
just a woman
lovac u žitu
malo umnosti
mama ti se kupa gola
mentalne diareje
minervariranje
nik titanik's mad blog
penellope od gospodara
pogrešno skretanje
ptica trkachica
redukcija mentale
sagranijski ljetopis
samo tako...
my secret temple
sisajed
sunrise in wonderland
teuta
the little one
tv kritičar
u jebem ti koji blog


Pisme koje su obilježile moj život i koje mi izazivaju
snažne emocije,bilo sreću,tugu,strast ili čežnju....


1. PINK FLOYD

Izvođač: Pink Floyd
Pisma: High Hopes
Album: The Division Bell (1994.)

Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Along the long road and on down the causeway
Do they still meet there by the cut

There was a ragged band that followed in our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonder

Looking beyond the embers of bridges glowing behind us
To a glimpse of how green it was on the other side
Steps taken forwards but sleepwalking back again
Dragged by the force of some inner tide

At a higher altitude with flag unfurled
We reached the dizzy heights of that dreamed of world

Encumbered forever by desire and ambition
There’s a hunger still unsatisfied
Our weary eyes still stray to the horizon
Though down this road we’ve been so many times

The grass was greener
The light was brighter
The taste was sweeter
The nights of wonder
With friends surrounded
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river

Forever and ever

Hello…Is that Charlie?
Hello Charlie…Great!

Izvođač:Pink Floyd
Pisma:Poles Apart
Album: The Division Bell (1994.)

Did you know....it was all going to go so wrong for you
And did you see it was all going to be so right for me
Why did we tell you then
You were always the golden boy then
And that you’d never lose that light in your eyes

Hey you....did you ever realize what you’d become
And did you see that it wasn’t only me you were running from
Did you know all the time but it never bothered you anyway
Leading the blind while I stared out the steel in your eyes

The rain fell slow, down on all the roofs of uncertainty
I thought of you and the years and all the sadness fell away from me
And did you know....

I never thought that you’d lose that light in your eyes....

Izvođač:Pink Floyd
Pisma:Learning to fly
Album:A momentary lapse of reason (198

Into the distance, a ribbon of black
Stretched to the point of no turning back
a flight of fancy on a windswept field
standing alone my senses reeled
a fatal attraction holding me fast, how
can I escape this irresistible grasp?

Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I

Ice is forming on the tips of my wings
Unheeded warnings, I thought I thought of everything
No navigator to guide my way home
Unlaneded, empty and turned to stone

A soul in tension that’s learning to fly
Condition grounded but determined to try
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I

Friction lock - set.
Mixture - rich
Propellers - fully forward
Flaps - set - 10 degrees
Engine gauges and suction - check

Mixture set to maximum percent - recheck
Flight instruments...
Altimeters - check both
(garbled word) - on
Navigation lights - on
Strobes - on
(to tower): confirm 3-8-echo ready for departure
(tower): hello again, this is now 129.4
(to tower): 129.4. it’s to go.
(tower): you may commence your takeoff, winds over 10 knots.
(to tower): 3-8-echo
Easy on the brakes. take it easy. it’s gonna roll this time.
Just hand the power gradually, and it...

Above the planet on a wing and a prayer,
My grubby halo, a vapour trail in the empty air,
Across the clouds I see my shadow fly
Out of the corner of my watering eye
A dream unthreatened by the morning light
Could blow this soul right through the roof of the night

There’s no sensation to compare with this
Suspended animation, a state of bliss
Can’t keep my mind from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I

Izvođač:Pink Floyd
Pisma:Wish you were here
Album:Wish you were here (19

So, so you think you can tell,
Heaven from Hell,
Blue skies from pain,
Can you tell a green field?
From a cold steal rail,
A smile from a veil,
Do you think you can tell?
Did they get you to trade?
Your heroes for ghosts
Hot ashes for trees,
Hot air for cool breeze
Cold comfort for change
Did you exchange?
A walk on part in a war,
for a lead role in a cage?

How I wish, how I wish you were here,
We're just two lost souls,
Swimming in a fish bowl
Year after year,
Running over the same old grounds
What have we found?
The same old fears,
Wish you were here….

2.COLDPLAY

Izvođač:Coldplay
Pisma:The Scientist
Album:A rush of blood to the head (2002.)

Come up to meet you, tell you I’m sorry
You don’t know how lovely you are
I had to find you, tell you I need you
Tell you I set you apart
Tell me your secrets, and ask me your questions
Oh let's go back to the start
Running in circles, coming up tails
Heads on a silence apart

Nobody said it was easy
Oh it’s such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said that it would be this hard
Oh take me back to the start
I was just guessing at numbers and figures
Pulling your puzzles apart
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles, chasing our tails
Coming back as we are

Nobody said it was easy
Oh it’s such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I’m going back to the start

Oh ooh ooh ooh ooh ohh (x4)