utorak, 26.01.2016.

NICOL (NIKOL)

Moja mala unučica
Lice mi ozari
Svakog puta
Kad ručice
K meni svoje pruži
Pa je čvrsto u naručju
Njezin dida drži
Smješak nježan i radostan
Okice se smiješe
Kad govori'
Pa mi zbori
Prstićem pokaže
Naučio pogađati što je htjela
To joj je najdraže
Sve sa smiješkom potvrđuje
I hoće da pleše
Tad je stavim ja u krilo
Ručice joj držim
Zapjevam joj od radosti
Ona ritam stvara
Voli priče
A za pjesmu
Već sad ima dara
Najdraža joj ona pjesma
Ringe ringe raja
Kad sam s pjesmom tom pri kraju
Nisam reko' muč
Već sa smiješkom
U mom krilu
Moja Nicol čuč
Tad ponovim dva, tri puta
Mala Nicol čuč
Moja Nicol čuč
Grohotom se slatko smije
Kako mene preduhitri
Mislima mi i mimikom sve govori
E moj dida
Ja ti pjesmu znam
Zagrlim je, pusu dadem
Srce mi naraste
Kako je to slatko biće
Samo da to znate…


10:14 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.