četvrtak, 30.10.2014.

OPSESIJA


Image and video hosting by TinyPic

Moja muza
moja opsesija
bez Vile me
lovi depresija.

Sam bez Vile
ja ne mogu biti
ja je volim
to ne mogu kriti.

Va pismama mojim
uvik će se naći
valjda ću se lako
s mojom Vilom snaći.

Va pismi se
nećemo svađati
jedan drugom
samo ugađati.

Živi pismo
živi moja Vilo.
S tobom nikad
nije mi dosadno.

Lapiš zemin
i pomalo šaram
svoju dušu
ko barkun otvaram.

Valjda tako
stvarno mora biti
zato Vilu svoju
nikad ne ću kriti.

Pomoz Bože
jer za dušu svoju pišem.

Ja bez Vile
ne mogu disati
zato ću je stalno spominjati
i oduška srcu svome dati
da mi Vila
va pismi ne pati.


19:42 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.