01

petak

svibanj

2015

Who am I ?

Zovem se Moonshine...

Tama mi pristaje,ona je sastavni dio mog života,a mjesečeva svjetlost tek komadić nečega što se povremeno provuče,
kao kroz ušicu igle i obasja me.
Život me nije mazio,znao se tu i tamo našaliti pa mi baciti u lice par svijetlih trenutaka i na tome je završilo.
I,da,najčešće sam takva :otrovna,zajedljiva,bezočno drska,pravi mali cinik.
Na sreću mojih dragih prijatelja nije tako baš svaki put.
Znam biti i slatka,fina,nasmijana,ispaliti po koju šalu,biti pravi prijatelj,ali samo onima koji to zaslužuju.
Na ovom svijetu je ionako previše onih koji pojam "prijateljstvo" uzimaju zdravo za gotovo,ali ne želim sad o tome,
o tome neki drugi put.
Obožavam čitati,pročitala sam do sad sve i svašta a knjige su moj bijeg od stvarnosti. Na tome mogu zahvaliti svojim roditeljima
koji su me upoznali sa tim divnim svijetom literature,pa mi tako ni lektire nisu teško padale.
Od nedavno sam prestala vjerovati u ljubav,i kao što je rekao Jovan Dučić : "ljubav je najveće nespokojstvo i nasilje nad drugima".

Eto takva sam,tko me voli,voli me,tko me ne voli neka se nosi!
Život i ja smo u vječnoj borbi,on mi otežava a ja mu prkosim i izazivam ga da nastavi,koliko god on može biti loš ja
mogu biti dvaput gora!
Zato,hajde,daj mi još sranja,izazivam te,ti samo misliš da se ja ne mogu nositi s tobom,ali ja ću ti dokazati drugačije!

<< Arhiva >>