30

četvrtak

travanj

2015

Who is Dreamer??

Jedna mala JA!!!
Vrlo specifična.
Vječno dijete, u svemu vidim i nalazim nešto lijepo.
Sve volim i opraštam ili se jednostavno okrenem i odem.
Ako nešto trebam a ne mogu sama, zamolim. Ako ne dobijem odgovor ili pomoć, opet pokušam sama. Ne molim 100 puta niti očekujem pomoć.
Najsretnija sam kad su meni dragi ljudi sretni. Volim uveseljavati, pomagati..
Novac mi nije važan, ali mi olakšava život!
Ljubav je najbitnija stvar na svijetu.. Jedina valuta koju priznam!
Mrzim galamu, svađu, agresiju, ratove.. mrzim nepravdu i predrasude..
Volim svašta i cijenim drugačije..
Volim znati i čitati.. volim glazbu i plesati.. obožavam koncerte i dobro se provesti...
Ne marim za vjeru, rasu, naciju ili sexualnu orijentaciju.. ili si čovjek ili nisi.. ili imaš dušu ili nemaš... ili si vrijedan moje pažnje ili nisi..

Kome da zahvalim na tome?
1. Mojim roditeljima!!
Usadili mi par najvažnijih stvari koje me vode kroz život!
Najvažnije stvari kojima su me učili su:

* Misli svojom glavom – iliti cijeni tuđe mišljenje, poslušaj tko šta ima za reći, strpljivo, ne upadaj u riječ, slušaj pažljivo.. ali to na ramenima nije samo za frizuru.. misli tom glavom!! I zapamti da svako tvoje djelo i svaka tvoja reakcija ima poslijedicu!! I zato uvijek razmisli! Ne padaj pod utjecaj drugih!

* Imaš 2 zdrave ruke i 2 zdrave noge! Znači sasvim dovoljno da od svog života napraviš što želiš. Sve možeš sama i nitko ti ništa nije dužan niti očekuj pomoć od drugih ako to nije nužno.

* Kad nešto radiš onda to radi kako treba! Sa srcem i sa svom snagom i voljom. I ako si se nečega uhvatila, izvoli to izgurati do kraja a ne odustati na pola puta jel ti se odjednom ne da ili više ne želiš! Potrudi se!

* Ako nemaš šta pametno za reći, bolje šuti! Naići ćeš na ljude koji sve znaju i sve razumiju.. ili barem tako misle.. prešuti! Ne komentiraj, ne raspravljaj se sa manje pametnima a među pametnima razmisli šta ćeš reći! Ako nemaš šta pametno reći, bolje šuti. I o drugima uvijek govori kao da će se tvoje riječi sutra naći na naslovnicama svih novina!

Ima toga još, ali ovo su nekako najznačajnije riječi koje su me pretvorile u ovo što jesam danas.

2. Knjigama – zauzimaju veliko mjesto u mom životu.

Puno toga što sam pročitala mi je otvorilo oči.. od toga kako se jedna žena treba ponašati, što si u životu dozvoliti a što ne, kako se nositi sa teškim situacijama u životu i u konačnici - kako vladati sobom!! Jel ako TI ne vladaš svojim umom i tijelom, onda će netko drugi a osim toga, ako vladaš sobom vladaš cijelim svijetom.
Ili naprimjer... ako nemaš stav – onda ti ga stave! Ako se ne voliš sam – neće ni nitko drugi! Ako ne slušaš – nećeš ni znati! Ako želiš – onda možeš! Ako voliš – nema granica! Ako mrziš – nesretan si! .... ima toga!!

Eto.. za početak, samo sam htjela prenijeti Vam komadić mene.. približiti moj pogled na svijet, ono što me vodi, način na koji razmišljam...
Ostalo tek slijedi..



:))

Dreamer


Oznake: život