ponedjeljak, 16.07.2007. ♥

♥ Prvo natjecanje ove godine?

Saznali smo da će međuopćinsko natjecanje biti 28.7. i naravno,sad bi već bilo krajnje vrijeme za vježbu! yes
Eto, prvo natjecanje ove godine...ja uvijek za akciju, al ovaj put.....nema me...a niti Monike...
Odosmo mi na more, a nadam se da ćete vi cure uspjeti skombinirati nekaj...načula sam neke ideje, a i nadam se da bude tak... Znam da vjerojatno ne bude previše vježbanja prije natjecanja, al kaj je tu je... Bitno da se pojavimo (pojavite) kao ekipa thumbup...a ono važnije nam slijedi u rujnu - naravno, županijsko natjecanje!
Monika i ja se možda pojavimo na natjecanju kao rezervni članovi, a ujedno i kao navijačice! zujo
Ovom prilikom želim puno sreće svim ekipama iz Šćepanja koje će ići na natjecanje, a nadam se da ću ipak biti dio tog natjecanja! Fali malo odličnih rezultata, super atmosfere, druženja, feštanja s dvd-om... party
Sigurna sam da će toga biti i na međuopćinskom, bez obzira tko će osvojiti koje mjesto!
Cure, veliki pozdrav i zna se kaj treba poduzeti :-) thumbup

Pozdrav svima koji nas posjećuju!!!!mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.