nedjelja, 01.07.2007. ♥

♥ HALO,EKIPA!!!!!

Napisat ću post tek tolko da znate da je u Šćepanju sve po starom...bar kolko ja znam.
Inače, ja sam još ovaj tjedan u Zagrebu na pripremama za fax pa nemam baš ni previše pojma kaj se događa kod nas...
Moram samo obavijestiti da će u nedjelju,8.7. biti kod nas održan tradicionalni turnir u nogometu pa pozivamo sve zainteresirane nogometaše, ali i one koji to nisu da nas posjete u našem malom mjestu...Eto, to bi bilo to za sad...
Javit ću se za malo više tjedan dana kad se riješim prijemnog...
Ajde,držite fige Katarini i meni...Obje polažemo prijamni 9.7. u 9h...ona na Hrvatskim studijima, a ja na Ekonomiji...
Pozdrav svima do idućeg posta!!!!!

- 15:14 - komentari (4) - print - HALO,EKIPA!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.