hoces li se udati za mene?
[ # ]

evo došlo i meni da napišem post, mislim neda se meni pisat al jebote kolko ljudi tlace to je za nevjerovat..... mislim 76,23% vas ni ne procita post, pogleda ako ima koja slika,ostave komentar dobar post,ili neki slican vrag, zato stavim spotić ili nešto da ljudi pogledaju ako ih zanima, al samo da znate ja pogledam ako me i ne zanima yes al da ja ne serem jer tek onda necete ostavljat komentare.

skoro pa gotove maškare,mislim tek ide povorka u nedjelju, ne znam dal ce neko od mojih bit u povorci (osin andree koja je vjecni optimist) al znam da cemo mi svejedno do grada popit koju sa maškaricama, pa negdje zaglibit. u bencicu sam bio svaku subotu sa svojima i tuđima bilo je uglavnom super,jednu sam subotu prespavo al nema veze (hvala maji ) subota sa pejakovicem bila najbolja,najjebenija, bilo je ludilo ko nikad. prvo smo pili na bunkeru pošto je lesa rodendan slavio ( njemu sve najbolje na njegovom blogu bit ce slike, a i na jos nekima ) doso sam oko ne znam kad u bencic, zlatkec je vec pjevoodmah za sank, al posto se para nije bas imalo puknucu al jebiga uvijek naletis na dobru božju djecu koja imaju parica pa plate koju kratku i još koju dugu i hvala svima koji su mi nesto platili da nebi bio žedan, ljudi volim vas ........ u petak sam bio frendu sa treninga na maturalnoj, ediu mojoj ljubavi, taj čovo i ja puno toga dijelimo pa smo zavrsili u opatiji u kristalnoj dvorani gdje su svi imali neka fensi šmensi odijela, bogatuni najobicniji, pa smo zavrsili u sevenu, di je meni bilo jebeno,samo me je zbunio wc, gdje uđeš unutra,sa zida curi voda i ti pišaš po zidu jel je to pisoar ko lud uglavnom uspio sam se napit, otrijeznit, napit, otrijeznit.....itd
sad je valentinovo a ja sam ko zrnce pjeska u sahari,išo bi na gibota, al dat 80kuna za kartu nije tolko puno al nemam bas nista para pa bi molio donacije ako bi neko dao, bog ce mu vratitrolleyes oce da.....
i za kraj moram pohvalit i cestitat ljudima..... prvo da pocnem sa atlijom i cigotom, koj isu ove subote, na zlatku pejakovicu,hrabro popeli na pozornicu gdje su pjevali ˝pola vino pola voda˝ dok ih redari nisu bacili ispod stola
onda cestitke pavletu,lesotu i deotu iz mog razreda jer svi su oni imali rodendane (pavle 18,leso 19, deo 17) decki jos dugo mi zivite.....
pohvalit treba i lesota,dinota,likera, starca, ninota(paštara,digića) koji su uspjeli u svom bob marley stoletu zavrsit zahtjevni rally pariz-bakar, makar sta im motor lupketo,ulje i benga curili
fibetu koji je bio 4, na natjecanju u kickboxingu,ja mislim u juniorskoj, izgubio samo od drzavnog prvaka
al najveca pohvala migiću mom malenom, koji je u seniorskoj kategoriji (od 18 pa do smrti) osvojio prvo mjesto, u finalu sa K.O razbio tipa od 26 godina a moj migic ima samo 17...... svaka ti dala i još puno uspijeha....
za kraj pozdrav svima pogotovo ekipi iz kijca koje sam upozno ovaj vikend i drugim smradovima sa vežice i okolice.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us pravi izgled jednog sportasa

11.02.2007. ...21:27 [ Komentari (58) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Blink 182-21 Days
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    My mind wanders as I'm trying not to fall in love with you
    'cause every time I awake I ponder on my mistakes of
    what I said, it is always my esteem that I sure lose
    playing those stupid games as I always end up chasing you

    I can't help myself anymore
    rehearsing my thoughts as I'm too scared to come to your door
    I pushed it all aside just to stand next to you
    but now you won't talk to me for something that I didn't do

    It's not gonna work

    And I'm trying not to think of you
    I'm all confused as I think of the things that I would do
    I'm all shook up as I get all nervous inside
    my emotions are something that I will always hide
    my ways

    Blink 182-I'm Sorry
    Don't bide your time
    'cause it is almost over
    and I know you're down
    I'll see you around

    And I know it hurts
    but you're just getting older
    and I know you'll win
    you'll do it once again

    Just yesterday
    it always seemed like such a dream
    we're unstoppable, indestructible
    nothing happens to our machine

    And there's no harm
    at least nothing we can see
    as for you, not so true
    you couldn't choose where his road would lead

    What a loss
    you just lost all your sleep
    and we've always thought
    that this could never happen, you see

    That it's so hard
    you gotta get up on your feet
    'cause the only way, I gotta say
    is to move on through the week

    Don't bide your time
    'cause it is almost over
    and I know you're down
    and I'll see you around

    And I know it hurts
    but you're just getting older
    and I know you'll win
    you'll do it once again

    Sorry [x16]
    (sorry [x16]) it's happened to you [x4]

    Don't bide your time
    'cause it is almost over
    and I know you're down
    and I'll see you around

    And I know it hurts
    but you're just getting older
    and I know you'll win
    you'll do it once again

    Prljavo Kazalište-Heroj ulice
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Uvijek sam želio biti heroj
    Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
    Želio sam biti heroj ulice
    Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

    Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
    Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
    Uvijek sam sanjao da sam ja heroj
    Koji ce promijeniti bas citavi svijet.

    Prisiljen da razmišljam, ja shvatio sam sve
    Nisam roden da budem heroj

    O ne ne ne..

    (inst.)

    Uvijek sam želio biti heroj
    Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
    Želio sam biti heroj ulice
    Bar jedan dan, bar jedan sat.

    Da je neko drugo vrijeme
    Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
    Ja bih bio Romeo, a ti Juliet..


    Prljavo Kazalište- A ti idi


    A ti idi
    Pa s nekim drugim nadi
    Što sa mnom nisi nikada, aha, aha..

    Samo idi
    I bar se dobro snadi
    Što sa mnom nebi nikada, aha, aha..

    I nije za me tvoje zlatno ordenje
    Jer na tvom putu ja sam samo kamenje..

    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
    Pa me ostavljaš
    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
    Zašto me ostavljaš

    A ti idi
    I tiho nocas sidi
    Po mojim mokrim stubama, aha, aha..

    Bolje idi
    I još jednom mi pokaži
    Da tek sam kap u vodama, aha, aha..

    I nije za me tvoje zlatno ordenje
    Jer na tvom putu ja sam samo kamenje

    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
    Pa me ostavljaš
    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
    Zašto me ostavljaš, uhu, aha
    Zašto me ostavljaš, uhu, aha
    I zaboravljaš..

    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
    Pa me ostavljaš
    Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš, uhu
    Zašto me ostavljaš, uhu, aha