četvrtak, 04.02.2010.

DEVET PRVIH PETAKA

Prvi petak u mjescu je u životu kršćana postao blagdan Srca Isusova,blagdan duše i mjesećna duhovna obnova.
Tu nam je pobožnost darovao sam Spasitelj preko svete Marije Margarete Alacoque,i kroz nju tražio naknadu za sve uvrede,nemarnosti i prezir što ih ljudi nanose Njemu i Njegovom presvetom Srcu.
Zauzvrat nam je udijelio sljedeće:

DVANAEST OBEĆANJA SRCA ISUSOVA onima koji će odgovoriti njegovim željama da učine te Ono bude upoznato,ljubljeno i čašćeno:

1. dat će svima potrebne pomoći u njihovom staležu
2. kroz pobožnost Njegovom Srcu udijelit će pomoć obiteljima koje imaju kakve potrebe i ujedinit će razdijeljene obitelji
3. tješit će ih u svim njihovim nevoljama
4. bit će im sigurno utočište u životu i napose u času smrti
5. udijelit će obilan blagoslov na sve njihove pothvate
6. grešnici će naći u Njegovom Srcu izvor i ocean milosrđa
7. kroz pobožnost Njegovom Srcu privest će prvotnoj revnosti
redovničke zajednice i pojedine vjernike
8. revne duše izdići će se u kratkom vremenu do velike savršenosti
9. blagoslovit će sva mjesta gdje slika Njegova Srca bude izložena
10. svima koji budu radili oko spasenja duša,dat će milost
da taknu i najokorjelija srca
11. svi koji budu širili ovu pobožnost,dok budu ustrajali u tom
poslu,imat će imena upisana u Njegovu Srcu
12. milost konačne pokore svima onima,koji se budu pričestili
kroz devet prvih petaka uzastopce.Neće umrijeti u Gospodinovoj
nemilosti,niti bez svetih sakramenata. Srce Isusovo bit će im
sigurno uporište u tom posljednjem času.

Photobucket

" Gle ovo Srce što je toliko ljubilo ljude te se nije ništa štedjelo sve do iscrpljenja i skončanja da im posvjedoči svoju ljubav. "


PRESVETO SRCE ISUSOVO,izvore svakoga dobra:
ja Ti se klanjam, vjerujem u Te, ufam se u Te, ja Te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe.
Tebi poklanjam ovo svoje siromašno srce: učini ga poniznim, strpljivim i čistim i da u svemu odgovara Tvojim željama.
Daj, o dobri Isuse, da ja živim u Tebi i Ti u meni.
Štiti me u opsnostima, tješi me u nevoljama i žalostima;
udijeli mi zdravlje duše i tijela, blagoslovi sav moj rad i daj mi milost svete smrti.Amen.


- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.