Duše dvije duša jedna

15.04.2016., petak

Ne mogu šutjeti

Oprostite svima
vi kosti u zemlji Jasenovca
ma kojeg roda bile.
Od zločinačke ruke ste pali
u to tragično vrijeme
kad zlo je trajalo i trajalo
od otvaranja do zatvaranja tog stratišta
kad je mržnja rađala žrtve
i kad mržnja ostavlja trag do dana današnjeg.
Čime gore srca
dok misli izgovaramo tvrdo, isključivošću.
Gdje je suosjećanje sa svim tamo položenima.
Gdje se sakrila istina iz naših života
koja je naša mjera ljubavi?
Dali su to riječi onih - izrečene danas
na zemlji natopljenoj patnjom mnogih
koji tamo počivaju i mnogih širom ove hrvatske zemlje,
obilježenih etiketom.
Samo tako toliki licemjeri kroz ovo naše trajanje
mogu sačuvati osvojeni plijen.
Oprostite im vi ljudi na čijim smrtima
umiru njihove ljudskosti, humanizam,
poštivanje i obrazi im ne bride
jer živi su umrli bez srca i savjesti,
licemjerni pravednici.
Na leđima cijelog živućeg naroda
pokazuju bijedu svoje duše.
Prozvani narod samo živjeti želi
u svijetu i svjetlu gdje istina oslobađa.
IŠ-m

14.04.2016., četvrtak

Molitva Sv. Leopoldu

Molitva Sv. Leopoldu za hrvatski narod

Gospodina Isuse Kriste, Ti si ljubio svoj narod, svoju zemlju, jezik i običaje svojih ljudskih predaka. Po Tvom je primjeru Sv. Leopolda, kapucin, služeći braći ljudima u drugoj zemlji, vjerno ljubio i svoj hrvatski narod.
I ja Te, zajedno sa Sv. Leopoldom Bogdanom, molim, da narod kojemu pripadam raste i napreduje u miru i slozi s drugim narodima, da kolijevke ne budu prazne, da se ognjišta ne ugase, da se svi prognani i izbjegli vrate svojim domovima, da za svakoga bude u domovini rada, kruha, pravde, mira i sreće, te da živimo i umiremo u Tvojoj milosti, pod zaštitom Majke Marije vjerni Velikom Zavjetu svojih pradjedova.
Oče naš…
Zdravo Marijo…
Slava Ocu…

Molitva za duh apostolata
Sveti Leopolde, istrošio si se služeći drugima na slavu Božju i spas neumrlih duša. Danas, dok grijeh i sotona zavode svijet i duše, ukloni sablazan mnogih katolika koji se stide raditi za slavu Božju i spas duša.
Sveti Leopolde, oslobodi i mene straha, ljudskog obzira i sebičnosti, a isprosi mi od Boga apostolski žar prvih kršćana, da i ja, svojim životom, primjerom i riječju; molim i radim za dolazak boljeg svijeta i obnovu evanđeoske ljubavi i dobrote među ljudima. Amen.

IŠ-m

10.04.2016., nedjelja

MUDROLIJE II

Vidim da je satira jako in pa evo i moj doprinos:


Vjerujem da odgovor na pitanje tko je ukrao novac, zlato i... pouzdano znaju lopovi i poslodavac.

Političar je uvijek u pravu. Ako je bivši gorljivije brani svoje promašaje.

Zbilja se mijenja vremenska slika svijeta, u politici je sve više magle.

Biti beskompromisan znači svoje mišljenje svim sredstvima i preko svakog ukusa nametati većini.

Konačno nam je svima jasno. Dužni smo do boli.

Dajte mi što više novca iz državnog proračuna i ja ću ga uspješno sve potrošiti i još ću vas zadužiti. Pa nemojte mi reći da to nije uspjeh.

Šokirala me spoznaja koliko među kulturnjacima ima nekulturnih ljudi.

Tko pod drugim jamu kopa je grobar ili političar ili " provjereni novinar".

Postoje tri vrste vrijednih djelatnika: radnici, političari i kradljivci.

I nepravda je pravosudni oblik pravde za suca koji tako sudi.

Mudrost života nije ideološko pitanje, već pitanje spoznaje.

Možeš ministre dirati u svu ideologiju svijeta, samo ostavi lovu koju sada imam - bez muke i polaganja računa.

Zadržavam pravo, iza svega da se branim šutnjom

IŠ-m


09.04.2016., subota

Bojkot

Inspiriran bojkotima i izjavama:

Vrijeme izmišljenih lažnih podataka traje
još uvijek ista pjesma,s vaših usana
pjesma krvi, mržnje, izvrtanja i laži
ni dokazi istiniti vama je osporiti ne mogu.
Za škude izmišljeno
za osude pripremljeno
za sva zlodjela prema hrvatskom življu
opravdanje vječno.
Do kada recite, vi krivotvoritelji povijesti
mislite da neće uskrsnuti istina.
Imate i vi šansu uskrsnuti u istini.
Pogledajte u svoje srce,
čujte svoje misli koje vas opominju
ne svjedočite lažno,
dajte pokoj svojim mrtvima.
Ovaj narod je krvavo platio i ispatio nametnutu krivnju.
Priznajte vi što ste sve učinili hrvatskom narodu
i zašto ne možete u sebi naći i imati mir.
U ime svih nevinih hrvatskih žrtava
oprosti im Bože, još uvijek ne znaju što rade.
IŠ-m

06.04.2016., srijeda

Ne boj se mene

Ne pitaj me zašto volim ovu zemlju
rođen sam ovdje.
Ne pitaj me zašto želim njenu bolju budućnost
ja tu živim.
Ne pitaj me zašto me boli klevetanje mojeg naroda
jer volim istinu i volim svoje.
Ako vjerujem - zašto sam za tebe zatucan i klerofašist.
Ako poštujem svoje - zašto sam nacionalist.
Ako mislim da svatko tko živi u ovoj zemlji treba je voljeti
-nisam šovinist.
Ne pitaj i ne krivi mene ako ti nemaš radost života
zašto me optužuješ, za svoje misli i umotvorine,
to je tvoj izbor pogleda na svijet oko tebe.
Moje srce i ruke su otvorene, prihvatiti te.
Ne boj se mene,
boj se onog što iz tvojeg srca izlazi.
IŠ-m


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>