Duše dvije duša jedna

28.11.2015., subota

MOJA MALA MOZGANJA

Već dvadeset dana bombardiran izborima i starim navikama izbornih slagalica, (dam glas za fotelju).
Tko će s kim i kome će se Most prikloniti, najvažnije je pitanje u svim medijima i na svim vijestima.
Nekako imam problem s pojmovima, koji očito ne smetaju sveprisutne tumače misli i budućih postupaka, novinarske tražioce senzacija, političke analitičare i ine čudesne sveznajuće ljude, čije mišljenje treba postići u narodu viši stupanj demokratičnosti.
Bombardiran kome je Most bliži, pitam se dali ja to razumijem krivo da bi most trebao spajati.
Nekako mi nije jasno i to zašto smo bili na izborima?

Dali smo to mi, kako si volimo tepati " mali ljudi " odlučivali kome ćemo priuštiti fotelju u vlasti ili smo izabrali 151 zastupnika da pogledaju oni zajedno u istom smjeru što će nam poboljšati kulturu i gospodarsku situaciju i ine važne stvari u državi. Među njima najspremniji na služenje neka odgovorno državljane ove lijepe zemlje (koji su ih izabrali) zastupnike i nas povedu u to tako umjetnički definirano "bolje sutra". Ovo "bolje sutra" bih ja zvao normalnim životom dostojno svakog čovjeka u zemlji gdje je to više nego moguće.

Posebno ne razumijem zašto ako se Most prikloni nekoj opciji znači da su preuzeli odgovornost.
Zastupnici Mosta tvrde ne bježimo od odgovornosti ali nisu nam prvo fotelje,već reforme.
Reforme koje su već odavno trebale biti zaboravljena akcija u uređenju društva i države koju nazivamo svojom.

Čitajući po forumima iza novinskih nadahnuća ,vidim toliko onih koji pišu u duhu demokracije i ljudskih prava omalovažavajući vrlo veliki trudu ljudi u i oko Mosta (koji su barem popisali potrebne hitne akcije i zauzeli se da prisile neodlučne vlasti na odluku), kojima je istinski stalo urediti državu u kojoj baš "kočničari" reformi jako dobro žive, a narod citiram" od silne miline sav se umrtvio pa jedva diše.
Koliko vidite problem su mi pojmovi?
IŠ-m

<< Arhiva >>