Duše dvije duša jedna

14.03.2015., subota

Otkucaj srca

Osluškujući Tvoje riječi pokušavam u sebi otkriti što mi moje cijelo biće pokušava reći gdje nalazim sebe "farizeja", koji ipak uz svo svoje nastojanje ocjenjuje druge i precjenjuje sebe.
Pitam se hoću li se pravdati ovim svijetom koji slabe gazi, napreduju samosvjesni, odlučni, beskompromisni , jer ovaj život je natjecanje u uspješnost, "a na tronu samo jedno mjesto ima", ili ću naći dovoljno poniznosti da shvatim kako živim samo onda kad sam spreman predati Tebi sve svoje slabosti , sve svoje umišljenosti, i sve sve putove koji nisu u tvojem duhu, s nadom da ću naći cestu kojom se uvijek mogu vratiti u svu ljepotu ljubavi kojom si ispunio moj život.
Oprosti mi tvrdoću
osvijetli sjene
dodirni srce neka plaće
što križu Tvojem
dodajem težinu.
Pomozi, slabe mi snage
duhom me svojim okrijepi
na putu mojem svijetlo mi budi
oprosti mi oprosti
Isuse razapeti.

IŠ-m

<< Arhiva >>