Objavljeno: srijeda, 28.01.2009.

...Neodoljivo...


Dugo nisam čekala zoru na muškom ramenu
Dugo nisam imala nikog i nemam namjeru
Da budem tvoja tek radi reda
da ti u srcu budem gost
Da budem tvoja tek da bih rekla
kako sam prekinula post

Dugo nisam rasplela kosu
na tuđem jastuku
Za to sa mnom imaj strpljenja
jer znaj da ne mogu
Da budem tvoja tek radi reda
da ti u srcu budem gost
Da budem tvoja tek da bih rekla
kako sam prekinula post

Dugo poslije njega nisam nikog ljubila
Dugo poslije njega nisam se usudila
Da budem s nekim o kome ne znam
ni koju boju košulje voli da nosi
Kaži mi, ko si?
Jer ovo s tobom plaši me

Neodoljivo me podsjećas na njega
dok te gledam mogla bih da predam
srce svoje ko po navici
Neodoljivo me podsjećas na njega
samo ne znam da li mi to treba
jos me bole stari ožiljci

- 14:30 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>