Objavljeno: srijeda, 14.05.2008.

Lažu mene, lažem druge ja... Da sam bolja ne bih valjala...-


''..Postavila sam mu tek nekoliko jednostavnih pitanja, na koja mi je mogao odgovoriti jednostavnim rečenicama, nisu trebale biti čak ni prosto proširene, ali i to je za njega bio neizmjeran napor, odgovore nisam dobila. Što reći na to? Ništa. Da li bi ga sada trebala smatrati kukavicom koja se boji pogledati istinu i glasno je izreći? Ne bih. Da li bi trebala pretpostaviti što bi odgovorio, i čvrsto se uhvatiti tek za pretpostavke? Ne bih.
Pa što ću napraviti? Ništa. Naprosto ništa. Igrati ću tu njegovu igru bez granica. Ponašati se kao da mi je sve jasno, kao da nisam ništa ni pitala. Da, ja sam igrač za igre bez granica, ali nisam igrač koji poštuje pravila. Nije ih jasno ni odredio, tek ih je dao naslutiti. A i da je, na njegova pravila, ja uvodim svoja pravila. Ne postoje granice do kojih mogu ići u nastojanju da mu pokažem kako mogu biti okrutnija, bezobzirnija, bezosjećajnija od njega. Mogu biti sve, baš sve u isto vrijeme. Pitanje je samo, želi li me takvu upoznati...''


Image Hosted by ImageShack.us

- 13:23 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>