Samo Durica

subota, 28.01.2017.

ide, ide, evo samo što nije

pitaju mene moje cure, uglavnom trudnice, da kaj mi čekamo zdrugim, djetetom, ne,
da, da, znam, to se ubiti nikog ne bi trebalo ticat, al, to su ona dobronamjerna, pozitivna pitanja, koja meni ne smetaju,
zapravo me vesele, jer, odmah dobim inspiraciju sprdat se na vlastiti račun,
jer,
nije zabezveze prva pjesmica inspirirana ovim koje već imamo tri i nešt godine naslovljena " kiKlop ",
taj je mali pravi krpelj,
priljepak,
koji uz to ima i dar govora, radi ko navijen, uz bujnu maštu, nema taj mira ni kad spava,
nemreš bez njega ni na zahod, da prostite, ni da sam kraljica ne bih se mogla u miru olakšat, pogotovo sad kad sam si ključ od kupaonice potrgala,
naime, nekaj smo se nas dva posvadili, ono:
- zakaj su sve te igračke tu rasute po hodniku, ko bu to pokupil, sve bum ti ih u vreću strpala i odnesla nekoj dobroj djeci koja pospremaju svoje stvari, bla, bla, već sam ti deset put rekla da ih pokupiš, hoćeš da si noge potrgam... - tak ja kad povampirim lupam u prazno,
onda se on nekaj kao naduril, a ja ljutita otišla u kupaonu, okrenula ključ, a ključ krc! pukel mi u bravi, pa sam morala prek kade izlazit kroz prozor,
tak da se sad nemrem nigdje sakrit od njega, ni na par minuta, ono
dođe i sjedne se nasuprot mene na svoju klupicu i ispitujeme me:
- mamaaa, kaj radiš? kakaš? -
- da, Fran, odi, molim te van, ajde, daj mi malo mira, pliz. -
- ne trebam ić van, tu bum te ja čekal. - pa onda vozi nekakvi kamion po meni
- jel ti ide drekec, mama? -
- molim te, odi van i zatvori vrata! -
- neeebii, i ja trebam kakat s tobom. - uzima si kahlicu, pa glumi da tiska - ajmo skupa, mama, tri, četri, a, mamaaa, jesi ti cura? tata i ja imamo pišulin jer smo mi dečki, a mame imaju cice u kojima je mlijeko za bebe, znaš mama, i ja imam cice, samo su mi male. - diže majicu i pokazuje mi - hoćeš da ti operm kosu? -
- nebi, ja bi malo mira. -
- nisam kakao, samo sam piškio. - oblaći se - dobro je mama, evo ti mira - draga me po glavi.
kad napokon zaspi muž i ja imamo tulum:
- jes!, zaspal je, ajde, brzo, požuri, dok se ne probudi, da, da, persu....-
- mamamaaaa! di si, mamaaaa?! zašto si me ostavila?! tataaa, di je tata, napravi mi kakao. di ste bili? kaj ste radili? zakaj je tu mrak? -
i tak.
vele, jedno ko nijedno.

- 19:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #