Samo Durica

ponedjeljak, 28.11.2016.

mlijekomat

nešto kaj me baš jako razveselilo u zadnje vrijeme je dostupan mi mlijekomat u blizini kuće, jer, slijedeći najbliži nalazi se na tržnici u drugom kvartu, nekoliko stanica busom, jer ja ne vozim auto, iz vrlo banalnih razloga: prvo, izrazito sam loš vozać, opasna i za druge i za sebe u prometu, te, tu vještinu nisam nikada imala volje ni energije do kraja savladati, već sam posegnula linijom manjeg otpor, nego sam si kupila i vozila automatik ( automobil s automatskim mjenjaćem ), dok se nije pokvarila geriba, a kada se to dogodi, ne isplati ga se viđe popravljati, a drugi je taj kaj dobivam na poslu ZET godišnju kartu, pa mi je glupo trošiti lovu na gorivo, a, i u Zagrebu postoji samo neko određeno vrijeme kada su ceste prohodne i možeš normalno po njima se kretati, bez da stojiš pola sata u gužvi, ili zapneš na nekom raskršću između dva tramvaja, o parkiranju, koje se svugdje naplaćuje da i ne govorim, pa me ta litra mlijeka, uz sve nabrojano, koštala, ne samo živaca i strpljenja, već i duplo više love.
stoga me taj aparat za mlijeko, koje moje dijete pije u ogromnim količinama, a kozjega sada po zimi nema, jer se čuva za kozliće i nitko ti ga ne želi prodati, meni jako puno znači, a najvažnije od svega je da mi je usput prema doma, tako da ne moram skretati s puta, kaj mi štedi i vrijeme i noge.
dođem ja tako pred njega, pa čitam upute.
prvo sam primjetila kako nudi i sir i vrhnje, ali su ti pretinci bili već prazni.
šteta.
okej, čitam dalje.
prima papirnatu nofčanice i kovanice.
odlično!
samo staviš lovu, stisneš gumb, staviš flašu, ak imaš svoju, ak nemaš možeš kupit njihovu i to je to.
sa staklenom flašom prva litra te dođe deset kuna.
kasnije, ak si nosiđ svoju, četri kune.
za litru mlijeka.
vele kak mlijeko nije zdravo, zbog laktoze i kajjaznam.
negdje sam pročitala kako čovjeku uopće nije potrebno kravlje mlijeko, te da nema te neke enzime koji ga mogu u potpunosti absorbirati i probavljati.
meni su kruh i mlijeko osnovne namirnice, od kada znam za sebe.
u stanju sam preživjeti samo na tome, uz nešto putra i sira, može i vrhnja.
na mlijeku kuham griz i rižu, vrhnje i sir stavljam u svakakva jela, od tjestenine do čušpajza.
putar također upotrebljavam često, na njemu se može kuhati, metnem ga i u pirekrumpir, žgance ( kao i sir ), naravno, mažem ga na kruh svakodnevno, bilo zmedom il pekmezom, a stavljam ga i u razne domaće namaze ili paštete.
taj aparat me neizmjerno razveselio i barem malo umanjio ono razočarenje gradnje restorana brze prehrane najgore vrste i kvalitete
na mjetu gdje sam očekivala barem nešto korisnije,
pa bilo to i lunapark.

- 06:08 - Komentari (24) - Isprintaj - #