Samo Durica

subota, 29.10.2016.

palačinke iz šejkera

kako se moja frendica bavi prodajom tupperwarera,
tako si ja ponekad priuštim neku stvarčicu koja mi se učini praktična i korisna u kuhinji.
mislim da bi si puno ženskica kao i ja volile priuštiti svega i svačega iz njihove ponude, jer imaju stvarno fora uporabnih predmeta koji, ne samo da su praktične u kihinji, nego su i kvalitetne, a štede i vrijeme i prostor, što je danas, čini mi se, svakoj ženi u deficitu, kao i lova, koja je najbitnija stavka u ostvarivanju takvih želja, jer njihove su cijene stvarno jako nabrijane, barem za moj džep, i uvijek bum prije dala nofce za friški sir i vrhnje, domaće maslinovo ulje, med ili piceke koji su trčali po dvorištima, nego za plastično posuđe i kuhinjsko oruđe.
no, ponekad, kada je nešto meni zgodno na akciji po povoljnijoj cijeni onda si i to priuštim, pa uzmem i za sestru, koja svaki vikend peče kolače za obiteljski ručak i svaki dan si nosi na posel kuhani gablec, tako da su joj ti predmeti od velike koristi.
svaki put kada nešto uzmem dobim i neki poklončić, što mi se baš lijepo vidi. zadnje što sam kupila duplo bila je zdjlela za čuvanje povrća s cjedilom za vodu i flekibilnim silikonskim poklopcem, i, evo, baš prije nekoliko dana šejker u kojem se brzo, lako i efikasno pomiješaju svi potrebni sastojci za palačinke i slične slastice, te direkto iz njega lijevaju na tavicu, što omogućava čistu i urednu kuhinju i pranje samo ta dva predmeta. posuda šejkera, naravno, ima oznake za doziranje i to različite boje od same posude što ih čini puno vidljivijim, jer, primjetila sam kako na mnogim posudama za doziranje, pa i za lijekove, te oznake su boje tog predmeta, što ih čini veoma teško vidljivima, a samim time i doziranje manje preciznim. ima još jedan dio koji je pomićan i izgleda kao neko sito koje stoji ispod poklopca s pomićnim čepom.
dakle, sve skupa je ovak:
zk zk zk, staviš sastojke, par puta promućkaš i sipaš na ugrijanu tavu.
sve skupa u tren oka.
tik tak.
znači, oduševljena sam.
osim toga, naše su palačinke još uvijek bez jaja, što ih čini kako poroznim, teškim za razlijevanje i okretanje, tako da sam ovim šejkerom probala nešto slično onim američkim palačinkama, zapravo, najobičnijim pogačicama, koje je još lakše i jednostavnije ispeć, a djetetu gušt jest, jer su malene. jedino je važno pronaći pravu vatru, da se ne prepeku ili ostanu sirove.
i to je to.
naravno, sad se lakše rade i pohane banane i jabuke,
a korisno je i za mućkanje ostalih ukusnih pripravaka svke vrste.
osim toga, sva smijesa koja, eventualno ostane, lako se pospremi u friđ, i sutra ponovo peće ujutro.
znam da bi mojoj baki sve to skupa bilo jako bedasto, al meni je, s mojim ritmom života znatno olakšalo život u segmentu pripreme doručka, večere i deserta.
smiješno, kako jedna mala stvarčica može imati utjecaj na kvalitetu cjelokupnog obiteljskog života,
jer, sada, kad dečki vele:
" nama se jedu palačinke "
meni ne padne mrak na oči.
niti mi se ne sruši roleta kada se on odluči peči ih sam, jer mi više nije teško počistiti kuhinju.
čak i dijete može sudjelovati u izradi stavljajući nutra sastojke i šejkati ih.
moja topla preporuka:
evribadi po tavama šejkit!
.

- 20:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #