Samo Durica

ponedjeljak, 20.06.2016.

najpopularnija sporedna stvar na svijetu je sporedna

opće baš nisam sretna ni zadovoljna,
ni vesela,
i želim da se to zna,
predlažem
nek se oformi neka nova rubrika
na naslovnoj,
tipa:
kak mi imamo kutiju u garderobi s natpisom:
pohvale, potrebe, prijedlozi, pokude,
e,
u tu rubriku metnite me,
jer,
onaj glupi tekst o nogometu,
koji vezezvezom nema,
neg je čist neki moj osobni doživljaj
tog dana i događaja
zakeljili ste na naslovnicu u vijesti dana,
neš ti vijesti,
s odmakom od bar sedamdeset dva sata,
nisam sad točno računala, al tu negdje,
a,
lijepi,
koristan, informativan, afirmitivan
tekst
o obilježavanju
" Svjetskog dana glazbe "
i " Svjetskog tjedna izbjeglica "
niste,
e,
pa,
to mi samo govori
kak kultura,
ni na ovom portalu nema svoje mjesto,
ubiti, ima,
marginalizirano,
na rubu svih rubova,
dok kretenski nogomet,
i još kretenskiji moj osvrt na njega,
jer, pojma s pojmom o nogometu nemam,
kaj se iz teksta i može izčitati,
bezvezno trkeljarenje mene same sa sobom uz jutarnju kavicu,
da, to je baš, ono, vijest
za past u nesvijest.
koga briga kaj su se neki tamo glazbenici
i još s nekom dječicom
okupili,
nebili razvijali, kako umjetničko stvaralštvo,
tako i zajedništvo, suradnju,
širili toleranciju,
razvijali prijateljstva,
i usmjeravali djecu prema bavljenju plemenitim vještinama
kao što je muzicaranje
i razvijanje ljubavi prema glazbenoj
ali i svakoj drugoj kulturi.
kulturu u smeće,
tak i tak nam ne treba,
nikoga ne zanima,
sori,
al to je poruka koju sam dobila.
hvala!

odgovor na sigurnosno pitanje je:
nogomet!
eto.

- 14:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #