Samo Durica

subota, 21.05.2016.

pisat ću samo o onom lijepom

pisat ću samo o onom lijepom.
ne želim si kvariti ovaj dan.
pisat ću samo o onom dobrom.
da mi bude i ugodan san.
pisat ću o svom pogledu s prozora,
na procvalo mi Lilikino cvijeće,
koje me zajedno s proljećem i suncem
budi i guguće:
- mama, mamaaa, jesi budna,
mamica?
mama! ja sam budan! -
pisat ću samo o onom toplome.
tri tijela stisnuta jedno uz drugo.
dva snena i još lijena.
male noge koje skaču od ranog jutra
do sutra:
- da ti hodam po leđima, tata?
gle, malo ti marisam kod vrata. -
pisat ću samo o onom slatkom.
- ja sam gladan, gladan sam, mama!
ima čokolade? -
ko bi mu odlio, takvom.
pisat ću samo o onom spretnom.
- halo, tetica!
znaš,
kakao sam na zahod!
ja sam velki dečko, velki sam ko zmija
koja je pojela krokodila,
i sad veeeeeliki trbuh ima! -
to se mora objasniti svima.
pisat ću samo o onom pametnom.
- ideš jaditi, mama?
samo malo, pa ćeš se se brzo vratiti. -
pisat ću samo o onom smiješnom.
- moja ti mama ima iste takve hlače,
ali su njene poderane.
ova mi se tvoja košulja čini malo nespretnom,
ja ću ti za rođendan kupiti košulju s patentom,
da ti bude zakopčati lakše. -
pisat ću samo o onom ugodnom.
- ovo sam Srce nacrtale za tebe!
jel ti lijepo? -
ko ne bi tada volio sebe.
pisat ću samo o onom sretnom.
- maaaaamaaaaa! došla je mamaa!
to je moja mama! mamica moja!
nije tvoja!
idem mamici? uzmi me,mama!
nunati me
hoćeš?! -
ak nećeš njega, kad te tako moli,
koga ćeš.
pisat ću o svojoj ljubavi.
koja se u kombiju tandrka,
dok je mene doma za njegov život frka.
samo ću pisati.
pisat ću samo, jer pisati volim.
pisat ću samo o onom za što sam zahvalna.
o životu.
za kojeg molim.
kolegici koju sam srela,
a ona je pohvalila moju ljepotu.
obiteljskoj sreći koja traje
i tu ljepotu mi daje.
jer je na okupu i zdrava.
samo to mi treba,
i to je sreća prava.
ne treba mi ništa,
ni više ni manje,
kad ova moja duša danas
savršeno je stanje.


Oznake: moj mali skromni doprinos životu

- 16:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #