Samo Durica

petak, 19.02.2016.

večernje forice

- gladan sam, mama! -
- gladan si? -
- da! jako sam gladan! -
- oćeš juhice ima još? -
- ne, neću, ne juhu! -
- onda riže one fine koju voliš? -
- neću! ne riže! -
- kaj zezaš, onda nisi jako gladan. oćeš sendvić? -
- neću sendvić, ne, ne! ne sendvić! -
- ne zafrkavaj me, Fran! jesi gladan ili nisi? -
- jako sam gladan, mama, gladan sam! -
- oćeš konfiće s jogurtom? -
- neću konoće! neću jogurt! -
- i kaže se: " ne hvala, a ne neću, to je jako ružno.
kaj hoćeš onda? da ti mama skuha griz? -
- neću, ne hvala griz! -
- dobro, Fran, kaj ti hoćeš, onda? -
- gladan sam, mama, kakao molim!
i čoko ladu mogu, dobar sam bio, mogu čoko ladu! -
- ma nemoj, jako si gladan? -
- jako sam ti gladan, mama, kakao pravi Franu, tamo u kuhunji. -
- kako nije večera, onda ćeš malo kruha i pekmeza uz to. -
- čoko lade mogu, ima tamo, ima! mogu, mama, dobar sam, jesam! -

- 06:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #