Samo Durica

nedjelja, 27.12.2015.

blagdanska blogoigra

kak je ovo doba, osim lijepog i kvalitetno provedenog vremena s obitelji i prijateljima, kod nas uz torte, pjesmu, gitare i domaće vino
i vrijeme jedenja: red mesa, red francuske, pa opet mesa, onda red kolača, pijuckanja malo vina, guljenja naranača, onak, radi mirisa i ravnoteže, pa opet malo kolača, gledanje filmskih maratona, uglavnom, dokoličarenja i odmaranja,
a, kako sam ja, umjesto u " Route 66 ", gdje sam bila pozvana na svirku,
večer provela igrajući se drvenim vlakićem i slažući lego duplo na tepihu, kojeg sam prije toga usisavala dubinskim usisačem,
a, dio dana vješajući i slažući veš, i s rukama u sudoperu,
tak mi je palo na pamet, onak, neobavezno, i hajli neopterećeno
zaigrati neku blagdansku blogersku igru,
tek tolko da se malo razbije taj krug,
pa, evo, par pitanjca za škvadru kojoj se da malo zafrkavati:

1. što biste najradije konzumirali na Badnjak:
a. bakalar na bijelo
b. hobotnicu s krumpirima i povrćem ( po mogućnosti pod pekom )
c. paštetu od grancevola

2. koja je vaša omiljena Božićna večera:
a. punjena purica zmlincima
b. pečeni teleći but
c. janjetina

3. koja od ove tri pjesme vas najviše veseli:
a.Wham!
b.Mariah
c.Fantomi

4. što će vas od navedenog razveseliti pod borom:
a. čarape s uzorkom sobova
b. dezić s mirisom vanilije
c. tabletić s kariranim uzorkom

5. koje piće najradije pijete za blagdane:
a. božićno pivo
b. kuhano vino
c. medicu
d. navedite sami

6. na novogodišnji tulum povest ćete:
a. sestričnu
b. prijatelja
c. pesa / mačku

7. od blagdanskih rekvizita koji vas vesele su:
a. prskalice
b. lampice koje sviraju
c. Deda Mraz koji pleše rumbu

8. na kojoj destinaciji bi najradije proveli blagdane:
a. na zagrebačkim fontanama
b. u Rio de Janeriju
c. u Ličkoj pećini s medvjedom koji spava zimski san

9. blagdanski film koji ste najviše puta gledali:
a. Beskrajan dan
b. Čudo u 34. ulici
c. Gremlini
d. Batman
e. Moje pjesme, moji snovi
f. neki po vašem izboru
( Sam u kući je izvan svake kategorije, stoga se ne računa )

10. koji je najorginalniji poklon koji ste poklonili dragoj osobi?

evo,
za ovu igru odabirem,
bez nekog posebnog razloga,
blogere za koje mislim kako bi se željeli poigrati:
( ili, bu nekima, barem bilo žal me otkantant )

1. Mela
2. Zvonka
3. Fresh
4. V
5. Lion
6. GP
7.dražeN
8. Gurmanka
9. Kojotica
10. Coprnjica

pa se nadam, da bu oni odabrali novih kolko god hoćete za igru, i tak u krug.

kome se neda igrat, ne mora, sam nek se ne žnora,
ovo je šala, razonoda i zabava mlaka,
nikako nikome ne bi trebala biti tlaka,
ne treba se ni tražiti u jajetu dlaka,
to je tek tolko da se malo pauzira
između mesa, vina, kolača i sira.

obzirom da me iznenadio broj onih kojima je ova igra zabavna i relaksirajuća,
te, obzirom da se kroz nju, ne samo dobro zafrkafamo,
već i upoznajemo jedni drugi kroz neke sasvim drugačije aspekte
ovim putem pozivam SVE koji žele neka se priključe igri,
dakle
SVI ste pozvani, bez obzira na ove moje, sinoć, navedene nominacije.
fala! la la!

Oznake: kolača vina i igara

- 00:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #