show program

nedjelja, 17.09.2006.

Bivši...




Ovaj vikend mi je prošao u mom total smušenom izdanju. Prvo mi je subota bila totalno deprimirujuća i ona glupa kiša me dovela u neko vegetirajuće stanje, pa mi se apsolutno ništa nije dalo, čak su se i ljudi koji me baš i ne poznaju previše, čudili tom mom nekom izdanju koji nemaju običaj viđati. Da ne pričam o tome da sam se zavukla u svoj krevetić ispod tople dekice već oko 19.30h što je i meni samoj bilo čudno, nabila MP3 na uši i gledala tako tv dok oko 1h u noći nisam zaspala.
I kako sam u nekim svojim čudnim mislima zaspala, tako sam se probudila ujutro s glavoboljom. Ili može biti da je južina za to kriva...
No, nema veze. I skuham ja tako sebi jutarnju kavicu, odem na internet, odgovorim na mailove, i slučajno uzmem mobitel u ruke i spazim poruka...moj bivši. Da bi stvar bila bolja, njegova poruka je meni očito stigla još jučer navečer ili u noći (ima neki običaj da mi se javlja u to vrijeme), dobro nebitno, uglavnom pita on mene kako to da mu se ništa ne javljam, pa šta ima, bla, bla... i tako se ja njemu javim i malo smo si pospikali. Možda bolje da nismo. Jer ja barem poslije toga ne bi bila još smušenija.
Jako mi je drago svaki put kad ga čujem. Ostali smo frendovi i to je super. Imamo faze kad se čujemo rjeđe i kad se čujemo češće. Danas mi je bio nekako čudan, pitao me neke stvari na koje nisam znala šta da odgovorim. Mislim da bi Vlada zakonom trebala zabranit određena pitanja od strane bivšeg... Čudno je kako neka obična pitanja postaju sjebana kad na njih odgovaraš osobi s kojom te vežu neke nedorečene i nerješene stvari iz prošlosti. Jebo me vrag ako sam znala šta da odgovorim, šta god da se kaže, mislim da su u takvim trenucima svi odgovori krivi. Jer ne znaš šta druga strana misli, jer ne znaš šta druga strana očekuje da ti kažeš. Zauzela sam neki diplomatski stav i nekako općenito odgovarala na pitanja. Nije na to mogao ništa drugo, nego složiti se sa mnom. Ako je i bilo šta htio reći, zaustavila sam ga...
Možda mi nije reko sve šta je htio, al reko mi je sve...sve ono što sam htjela čuti...nekada...ali ne sad...

17.09.2006. u 22:28 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta nešto...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

za sve koji mi se požele javit...

showprogram@net.hr

malo reklame...evo blog od frendice za sve koji vole modu i dizajnersku robu

www.fashionshow.blog.hr



Counter
Counter