°°˘˘¤Spajanjem plavuše i brinete dobije se duo fantastikus¤˘˘°°

četvrtak, 24.08.2006.

Nakon mora...

...Nixa se priviknula ponovo na atmosferu Velike Gorice.Iako to nije jako teško.Malo šljakam u pečenjari jer neznam kaj bi radila po cjele dane.Tjean dana poslje neg kaj sam s mora došla došla mi Mia (moja frendica) i bila par dana kod mene pa smo išli malo u Herc malo plesat...bilo jebeno dobro.Volim kad kiša pada onda fino su svi unutra i svi plešu...veri dobro.Kaj je bilo unutra neću pisatcerek...i tako...Mia je ošla onda i u subotu smo opet išli u Herc al je meni taj put bilo najdosadnije...užas...DJ je bio da ga treba gađat sa stolicom u oko.jebo majku!smokin i tak...Jučer sam skoro nabila jednu trebu.Kuja!prvo se mješa u vezu mojih frendova već 10 mjeseci kolko su oni zajedno i nikak da ih pusti na miru.I to smo ja i frendica prešle preko toga nekako.drugo,mi jučer počela srati zbog jednog lika.Kaj,nisam ja kriva kaj se ja njemu svidjam više neg njezina defektna frendica...daj molim te...i ta "me htjela puknut" kao....aha...bi joj Bog dao.Strgat ću ih...te dvije mi dižu tlak lagano.Ja si to neću dozvolit.Sad su mi cure otišle na pripreme za rukomet na 3 dana.no i to je tak mutavo.Jučer sam išla s jednom frendicom do Udarnika di one treniraju da budemo zadnji dan skupa.Pa smo se ja i Vidakica skupa vraćale do centra,a Maja je ostala sa svojim Bongićem...joj...oni dva su ko bolek i lolek.Tolko sam jučer bila ljuta na te kuje da bi ih polomila najradije.I vidakici sam poslala poruku i kažem joj a ona meni vrati: "reci joj da ću joj polupat pičku"...mrzzim te cure.To su poznate Goričke droljice koje su dečki prije gledali iz zajebancije i sad nemogu podnijeti da se jedna dečko koji je zgodan zanima za jednu drugu curu a da to nije ona.Glupače sjebane!Miletićka isto jučer malo išla pogledat u čem je problem.Ona je luda 100%...tuče ona likove koji maltretiraju njezine frendice.Ona je super.Voli se zajebavat i za prijatelej bi dala život a kad ju netko podjebava to riješava odma.Ima i pravo,neda se zajebavat.Carica!!!I tak to....Nisam mogla pol toga napisat u vezi cerek ali nema veze...ako malo bolje pročitate sve ovo bit će vam jasno....Prošla subota,Herc,Ja,cerek....Glupe ljubomorne trebe....i tak to...mahwavepartysmokinbang

- 16:07 - Pjevaj borbene (8) - izvadi ga van - #