duliba

ponedjeljak, 01.02.2010.

SPAVANJE, MOŽDA I SNOVI

Image and video hosting by TinyPic


Uspavala sam se malo. Spavanje je svima neophodno, a kažu da se
povećava proizvodnja hormona rasta pa možda i narastem ?!

Image and video hosting by TinyPic

Nekad sam kao dijete hodala i pričala u snu.
Jednom me je tata uhvatio usred noći kako otvaram
prozor svoje sobe na petom katu. Htjela sam prošetat.
Drugi put sam se oblačila i spremala za van- opet
me je otac pospremio u krpe. Naravno slijedeći dan
ničeg se nisam sjećala.
Srećom tata je tad imao lagan san i dobro uho,
mama bi obično moje "izlete" prespavala.
Moja djeca nisu hodala u snu, samo ponekad
pričala. Danas noći ionako više provode budni
što u kući, što vani, a ja također u laganom snu
osluškujući i čekajući... Tako je to kad su djeca
mlađa, a još gore kad su starija...

Ma nije važno koliko sati spavaš, važno je da
kvalitetno spavaš makar i dva sata.
Image and video hosting by TinyPic

Da Vinci je spavao dnevno sat i pol i to po 15 min.svakih 4 sata.
A vidi ti mudrog čovika!
Htjela sam spomenut kako sam se silno zabrinula
jer OSHO kaže da u budućnosti, kroz jedno tisuću
godina ljudi neće moć normalno prirodno zaspat.
Dakle tim budućim ljudima neće nikako bit jasno
kako su oni nekad prastanovnici Zemlje mogli samo
položit glavu na jastuk i zaćorit. Neće moć vjerovat u te
nebuloze. Jadni ljudi šta nas-njih čeka u budućnosti.
Image and video hosting by TinyPic
Osobno mislim da neće trebat proć tisuću godina.
Već u današnje vrijeme ogromna lova troši se
na sredstva za smirenje i spavanje, na psihiće i
razne hipnoterapije. Spavanje nam je ispunjeno
težinom i napetošću. Poznajem dosta starijih ljudi
koji ne mogu zaspat bez čudotvorne tabletice.

U Americi je narastaoo interes za meditaciju i "gurue"
koji to podučavaju. Meditacija smiruje i često
uvodi u san. Taj interes povezan je sa željom
za normalnim ulaskom u san. Ionako malo tko ako nije
jogi može uć u pravu meditaciju pa da je barem iskoriste
za zaspat.
Baš bi voljela da mogu ko jogi svake noći zaspat, a
ostat budna. Jogiji kad spavaju ne sanjaju, budni su,
a nisu budni, ma kako ne kužite...???
Bože prosvjetli me. Po danu želim bit svjesna
i da mi misli ne lete i da prestanem razmišljat
o glupostima. Sva su razmišljanja manje-više gluposti.
Tako kaže Osho, a ja njemu sve vjerujem?









- 12:19 - Komentari (31) - Isprintaj - #