utorak, 14.11.2006.

Moj ( NAJBOLJI ) kum Srećko!

Kao šta već svi znate ja imam kuma-al to nije obićan kum to je ljudi NAJBOLJI KUM NA OVOME SVITU !!!!!Živi u Zagrebu ,ima posao koji obavlja najbolje što može , al njegov jedini problem je to šta nezna reć NE!!!al to možda i nije loše kad pogledaš ?JA jednostavno kad sam s njim osjećam se kao da nema toga ko bi mi se moga suprostavit , on mi je najbolji prijatelj !!!!!! -on mi je poput starijeg brata,poput zamjenskog oca .....neznam više šta nije - On mi je jedna velika podrška u životu , kad sam u bedu sjetim se njega i njegovog pozitivnog razmišljanja i kako bi se on ponio u takvoj situaciji i odma to gledam s vedrije strane!!!!!! a kad dođem u zg on mi pokazuje grad , vodi me gdje god ja hoću , znam da mu to nije lako ,al on to opet ćini , ma nema toga šta on nebi za mene učinio , a i ja za njega , e da čak mi je i praksu sredio.....ma sve zakon je i gotovo ....... njegova mama je najbolja mama na svitu , ona radi , kuha , sprema .....nema šta ne radi.....
A tek tata -- tata mu je živa legenda -Drašek- , seka da i ne govorim.....
Ja bi sad ode moga pisat do sutra i prekosutra ....ma cijeli život al ne trebam kad on to zna......!!!!kad oni to znaju!!!!!
Ma jednostavno jednom riječju oni su mi najbolja obitelj.....i svaka im čast......!!!
Veliki pozdrav od kuma Maria!!!!!!!!!!!!
E i skoro sam zaboravija možda buduću kumu .......hm........ zna on...! !Ja je osobno nisam vidija al ako je njemu super meni je još više!!!!!!
Volim vas!!!!!!
pozdrav kumašino!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.