"Crne rupe nastaju
kad se um ubrza do beskonacnosti,
ali u negativnom smislu.
Tako da ti se cini da
onoga do cega ti je stalo
nema.
Nema zivota.
Nema sveta.
Nema drugih ljudi.
Nema cak ni tebe..."

Duh Koji Hoda

09.01.2006., ponedjeljak

nastanak Duha Koji Hoda? <

Kazu "Super je dok studiras, ali kad pocnes raditi... imas svoju lovu... svijet je tvoj". Istina, super je kad imas svoju lovu. Mozes popiti dve kave kad sjednes u birc, ne brinuci hoces li sutra imati za sendvic. Mozes uvijek pozvati rundu, bez da razmisljas kako ces sljedeci mjesec bez mjesecne karte za javni prijevoz.

Moj posao nije lose placen. Cak stovise, jako dobro je placen. I svaki mjesec imam sve vise novaca. I svaki mjesec imam sve manje sebe. Sad vec imam dovoljno novaca da mogu reci da je jako malo ostalo od mene. Sve sto mi je prije vrijedilo, sad me vise ne nasmije, sve sto je bilo lijepo me ne uzbudjuje, sve sto mi je davalo snage me vise ne dize iz kreveta.

- 19:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svrha bloga

Duh Koji Hoda je osoba koja se prepozna u vecini ovih postova. Nista novo, samo napisano na MOJ nacin...

Linkovi