DUH JEDINSTVA

27.05.2011., petak

SAKYAMUNINA IZREKA

Nemojte ići po objavi;
Nemojte ići po tradiciji;
Nemojte ići po rekla-kazala;
Nemojte ići zbog autoritet svetih tekstova;
Nemojte ići samo na temelju čiste logike
Nemojte ići zbog nečijeg pogleda koji se čini racionalnim;
Ne idi, razmišljajući o pukom nastupu;
Ne idite uz smatrani pogled jer se samo slažete s njim;
Nemojte ići zajedno na temelju činjenice da je osoba nadležna;
Ne idi, jer "pustinjak je naš učitelj."
Kalamas, kada sami znate: Ove stvari su nezdrave, te stvari su vrijedne prijekora, te stvari kritizirati je mudaro, pa kad se poduzimaju i primijećuju, te stvari mogu dovesti do štete i bolesti, napustiti ih ...
Kalamas, kad znaš za sebe: To su zdrave, ove stvari nisu vrijedne prijekora, ove stvari hvaliti je mudro, poduzimajući i primijetivši, te stvari dovode do koristi i sreće, nakon što su učinjene, ostanu u njima.

Image and video hosting by TinyPic

22.05.2011., nedjelja

BOG I BODHISATTVE

Vidjeli smo odmah na početku da je Bodhisattva idealno budistički, onaj koji živi radi prosvjetiteljstva, radi prosvjetiteljstva svih živih bića, ali smo vidjeli, gotovo od samog početka, da Bodhisattva postaje bodhisattva samo na temeljima koji proizlaze, po službenoj manifestaciji u sebi, iz onoga što mi zovemo Bodhicitta. I ovo Bodhicitta ćemo vidjeti, opet je bio ne samo misao, ne samo ideja ili koncept u nečijem um. Vidjeli smo, i opet i opet smo bili upozoreni, da je to (Bog) nešto transcendentalno, nešto univerzalno, nešto što informira i prožima i teče u smislu cijelog svemira. A mi smo vidjeli dalje, kako na vrijeme i u retrospektivi, da je to Bog, dakle, ovaj Univerzum će do prosvjetljenja, odnosno, ima dva velika aspekta; da je zavjet aspekt i osnivanje aspekta. Prvi se sastoja od formulacije pojedinih zavjeta, uvod u to što je univerzalna svijest, obuhvaćajući sva živa bića. Vidjeli smo, možda ćete se sjetiti, da su u četiri velika zavjeta istaknuti primjeri ove vrste stvari. Vidjeli smo također da zavjet - u jednini ili množini, predstavlja izraz jednog pojma, Universal, Bog, u smislu života i rada pojedinih bodhisattva. Dok drugi aspekt, aspekt osnivanja smo vidjeli, sastojalao se u praksi od šest paramitas, i tih šest paramitas smo vidjeli u nekim detaljima, preko neka tri tjedna, paramitas je bila sastavljena od tri para. Prije svega, davanja i pravednosti - Dana i sila, predstavlja altruističke i individualističke aspekte duhovnog života. Zatim predstavlja strpljenje i snagu, predstavljaju, kao što smo vidjeli, 'muški' i 'ženskom' (jedan od navodnika) pristupa duhovnom životu, i na kraju meditacije i mudrosti, koje smo opisali kao unutarnje i vanjske dimenzije, kao što su bile, u jednom izvrsno prosvijetljenom umu.

A sve ove parove suprotnosti - da li davanja i pravednosti, da li strpljenja i snage, ili meditacije i mudrosti - sve te parove suprotnosti, na odgovarajućim razinama, u njihovim kontekstima, Bodhisattva sintetizira, kao vage, i skladno integrira u vlastiti život i rad i karakter i nastojanjima i postignućima. U svom životu smo vidjeli - a to je opet inzistirano na više od jedanput - u njegovom životu ne postoji jednostranost, ne ide u krajnosti.



, i na taj način on postaje nepovratan u osmom bhumi. A onda smo vidjeli da postoje Bodhisattve Dharmakaya, koji su Bude u stvari, u obliku bodhisattva.

Sad očito nije lako pristupiti ovom predmetu Apsolutnog Boga.s Relativnim Bogom, jer dovoljno je teško baviti se time da biste dobili uvjavascript:%20void(0);id, čak i izdaleka offside, ali očito Apsolutni Bog je ima vrlo lagan, doista teški pristup. Teško je čak i dobiti uvid u pogled Apsolutna Bodhicitta. Dakle, možda bismo trebali raditi svoju temu na put postupno, malo po malo, korak po korak, sve dok možda imamo neke, međutim daljinski, međutim neizravne, percepcije prirode Apsolutnog Boga, i također imaju neke percepcije, u riječima u naslovu današnjeg predavanja, neke percepcije Bude kao i Bodhisattve, vječnosti i vremena.

Sada u toku prethodnog predavanja, ne mogu, ali su dobili neke dojmove. Znate kako je to kad idete zajedno na predavanja. Vi obično ne idete uz vaše prijenosno računalo.
kako slijedi određeni način života. Vi ćete misliti pozitivno na Bodhisattve ili bi-biti kao Bodhisattve koji obavljaju, na primjer, pitanje kako će misliti o njemu kao o razvoju Boga.

Image and video hosting by TinyPic

Bodhisattva Manjushri predstavlja transcendentalnu (vantjelesnu) mudrost odvajanja, poznat je kao jedan od prvih Bodhisattva "ove Buda ere".

20.05.2011., petak

OSVRT NA TAKOZVANOG BARTIMEJA CROATU

Ja, iako po drugima sam snažna ličnost, ali ne samo u ličnosti; volim sve ljude, sva živa bića i smatram da se od, uvjetno rečeno, "najglupljih" ljudi uvijek može nešto naučiti. No, bartimej croata je licemjer, sadist, presiguran u vlastito znanje, barem u anonimnosti interneta. Mene svi ljudi, iako se zovem Miran, zovu Dragi. Ako zbog ničega, onda zbog tolerancije, ja ne mrzim nikoga, niti imam za to razloga. Ali taj takozvani bartimej croata, kojeg i vi možda znate... Barem po izjavama, a vjerujte mi, znam o njemu više nego što je svjestan. Kao što je i sam Buda rekao, ni nasilje nije nužno zlo (napad, obrana ili ono što bi se zvalo "cinkanje"). Ako se koristi u obrani voljenih protiv: sociopata, psihopata, licemjera, sadista, megalomana, osoba koje nisu spremne sagledati stvari iz drugih očiju, a kako bi i mogli kad su sociopati.
Dragi moji prijatelji (Svete Duše Plemenita Roda), takav vam je upravo bartimej croata, ovo ne bih govorio da ne znam ono što bi ste vi trebali znati; ali kako ćete.

Inače, ovo nije moj način, ali imam moralnu odgovornost ovo izjaviti. Prijatelji dragi, Svete Duše Plemenita Roda, nakon što pročitate ovo, zapamtite činjenice i nadam se da nikada više neću morati objaviti ovakav post.

19.05.2011., četvrtak

5 DHIJANA BUDA (AMOGHASIDHI)

Buda-obitelji odnose se na čimbenike Buda-prirode. Drugim riječima, oni su Buda-obitelj "osobine". Oni su urođeni faktori svačijeg mentalnog kontinuuma koji omogućuje svakom od nas da postane Buddha.

Na temeljnoj (nižoj) razini, oni su neproćiščeni, što znači da su njihov kontinuitet pomiješan s neznanjem (neznanje) i uznemirujuće emocija i stavovi, i točnije, da su pomiješana s emocionalnim i kognitivnim obskuracijama.
Na (staza) razini, djelomično su očišćeni i djelomično nečisti. To se odnosi na Arya razini, kada su neki od obskurnosti uklonjene zauvijek.
Na krajnjoj razini, u potpunosti pročišćeni, tako da oni funkcioniraju tako da rasvijetlili aspekte Buda. Svih 5 putova dhijana buda kao i oni sami prestavljaju
različite mudristi za različite osobe, ali su tek ralzićite emanacije jednog te istog (buda prirode kojeg svaki čovjek ima koliko duboko to bilo u njemu/njoj, odnosno u sebi).
Ali se pojavljuju 5 emanacija različitih osoibina, tako da svak za sebe, po takoreć duhovnom ukusu, moze birati zaštitnika svog yidama.

Kriya i charya, prva dva razreda tantre, imaju tri Buddha-obiteljske osobine:

Tathagata Buda ili obitelji, s glavnom Buddha figurom (yi-brana, božanstva) Shakyamuni i Manjushri.
Lotos (skt. Padma) obitelj, s glavnom Buddha figurom Amitabha, Avalokiteshvara, i Tara.
Vajra obitelji, s glavnom Buddha, figurom Akshobhya i Vajrapani.

Na najširem nivou:

Manjushri predstavlja tijelo.
Amitabha i Avalokiteshvara predstavljaju govor.
Vajrapani predstavlja um.

U odnosu na um:

Manjushri predstavlja razumijevanje (mudrost).
Amitabha i Avalokiteshvara predstavljaju suosjećanje.
Vajrapani predstavlja snažne sposobnosti.

Joga Tantra

Treći razred tantri, yogi tantri, ima četiri Buddha-obiteljske osobine, po jedna za svaku od četiri teme raspravljalo se u tekstovima ove klase:

Tathagata obitelj, na čelu s Vairochana, za tijelo.
Vajra obitelj, na čelu s Akshobhya, za um.
Lotos obitelj, na čelu s Amitabha, za govor.
Dragulj (skt. Ratna) obitelji, na čelu s Ratnasambhava, za djela.

Peti dio Buddha-obitelji, karma (djelovanje) obitelj, na čelu s Amoghasiddhi je podvode pod dragulja obitelji.
Anuttarayoga tantra

Anuttarayoga, četvrtog razreda tantre, ima pet Buddha-obitelj osobine:

Tathagata obitelji (koju zastupa kotač), sa glavnim Buda-lik Vairochana.
Dragulj obitelji, s glavnim Buda-lik Ratnasambhava.
Lotos obitelji, s glavnim Buddha figure Amitabha i Avalokiteshvara.
Karma obitelji (koju zastupa mač), s glavnim Buddha figure Amoghasiddhi i Tara.
Vajra obitelji, s glavnim Buda-likom Akshobhya.

Na najširem nivou:

Vairochana predstavlja tijelo.
Ratnasambhava predstavlja dobre osobine.
Amitabha predstavlja govor.
Amoghasiddhi predstavlja akcije.
Akshobhya predstavlja um.

U odnosu na pet agregata faktora našeg iskustva (pet agregata), kao što je u skladu sa Guhyasamaja Tantre, i bojama i smjerovima u Guhyasamaja mandalu dodijeljena u skladu s:

Vairochana (bijeli, istok) predstavlja zbroj oblika fizičkog fenomena.
Ratnasambhava (žuta, jug) predstavlja zbroj osjećaja razina sreće.
Amitabha (crvena, zapadno) predstavlja zbroj razlikovanja (priznavanje).
Amoghasiddhi (zelena, sjever) predstavlja zbroj drugih utjecaja varijabli (karmičke formacija, opiranja..).
Akshobhya (plavi, u sredini) predstavlja zbroj tipova svijesti.

U odnosu na agregat oblika fizičkih pojava (tijelo), pet Buddha-obitelji su povezane s pet elemenata:

Vairochana obitelji predstavlja zemlju.
Ratnasambhava obitelji predstavlja voda.
Amitabha obitelji predstavlja vatru.
Amoghasiddhi obitelji predstavlja vjetar.
Akshobhya obitelji predstavlja prostor.

U odnosu na agregat vrsta svijesti (uma):

Vairochana obitelji predstavlja oko svijesti.
Ratnasambhava obitelji predstavlja uho svijesti.
Amitabha obitelji predstavlja nos svijesti.
Amoghasiddhi obitelji predstavlja jezik svijesti.
Akshobhya obitelji predstavlja svijest o tijelu.

Pet Buda Obitelji svojstvima u odnosu na pet vrsta Dubokih svijesti

U uvjetima dobre kvalitete koje su još jedan aspekt ukupne svijesti (prema Gelug, zbroj ostalih varijabli koje utječu) - se odnosi na pet vrsta duboke svijesti (Ye-shes, pet Buddha-mudrosti):

Vairochana predstavlja duboku svijest o sferama stvarnosti (skt. dharmadhatu) (prema Gelug, ogledalo-poput duboke svijesti).
Ratnasambhava predstavlja duboku svijest o jednakosti.
Amitabha predstavlja duboku svijest o individualnosti.
Amoghasiddhi predstavlja ostvarenje duboke svijesti.
" Akshobhya predstavlja ogledalu sličnu mudrost" (prema Gelug, duboke svijesti o sferi stvarnosti, stoga ogledalu slična mudrost tj. mudrost spoznavanja Buda prirode u sebi, ali i svoga ßja).

Devetnaest praksa zakona obveznica (brana-tshig, Skt Samaya.) S pet Buda-obitelj osobine i, posebno, s pet vrsta duboke svijesti:

Sigurno smjeru (utočište) u Tri dragulja: Buddha, Dharma i Sangha Arya. (Nyingma zamjena razvoju želja i angažirana razina bodhichitta).
Tri vrste etičkih samo-disciplinskih: suzdržavanje od destruktivnog ponašanja, upustiti se u konstruktivne radnje kao što su meditacija, i pomaganje živim bićima.

Četiri puta usko surađuju sa spolovima svijesti (Ratnasambhava):

Četiri vrste velikodušnosti: dajući unutarnje materijale, objekte kao što su naša tijela u svrsi pomaganja, dajući vanjske materijalne objekte, dajući Dharme, dajući slobodu od straha svim živim bićima. (Gelug kombinira prva dva u jedan i dodaje davanje ljubavi, želja da svatko ima sreće i uzroke za sreću).

Tri zakona usko s individualne svijesti (Amitabha):

Podupiranje učenja sutre vozila (shravaka, pratyekabuddha, a Bodisatva), vanjskog razreda tantre (kriye i charya) : Lotus Sutra, Sutra srca itd., i povjerljivi (tajna) klasama tantre (yoga i anuttarayoga) (u Nyingma, joga, mahayoga , anuyoga i atiyoga ili Dzogchen).

Dva zakona usko surađuju s ostvarivanjem svijesti (Amoghasiddhi):

Izrada ponude (Nyingma dijeli to u 2 usko povezivane prakse: odluka ponuda u cjelini i izradu ponuda tormas).
Čuvanje naših zavjeta (Nyingma zamjene uključenje u aktivnosti kao što su pacificiranja patnji i poticanja drugih dobrih kvaliteta).

Četiri obveznice, blisko s ogledalom poput svijesti, (Akshobhya) (Gelug, stvarnost svijesti):

Imajući Vajra, i jasnoća pojavljuju se u čistom obliku i blažene svijesti o tome da je ona predstavljena, kao metoda.
Imajući zvono, i svijest o ništavosti ona predstavlja, kao što je mudrost.
Održavanje mudra (pečat) od sebe vizualizirati kako Buddha-lik s tobom u zajednici, predstavlja neodvojivi dio jedne zajednice nedvojne metode i mudrosti.
za izvršenje pravila zdravih odnose s našom Buda-prirodom tantričkog majstora.


Kada su pet vrsta dubokih svijesti nećista (pomiješana s neznanjem):

Dojam svijesti (Vairochana) (Gelug, ogledalo-poput svijesti) postaje naivnost. Jednakost svijesti (Ratnasambhava) postaje oholost i škrtost.
Pojedinačna svijest (Amitabha) postaje čežnja želja i vezanosti.
Postizanje svijesti (Amoghasiddhi) postaje ljubomore.
Ogledalo poput svijesti (Akshobhya) (Gelug, stvarnost svijesti) postaje bijes.

Amitabha

Za rad s bilo kojom Buddha-obitelji, kao što je to Amitabha, moramo staviti zajedno, na smislen način, sve različite aspekte koji su povezani s Buda-prirodom, aspekte koji su obiteljske-osobine. Razmotrimo primjer Amitabha. Povezani čimbenici su:

Duboka svijest o individualnosti,
Sposobnost razlikovanja tj. sve-razliukujuća mudrost, Govor,
Nos svijesti (poput životinja bitak je u mogućnosti to razlikovati fino pomoću pojedinih mirisa),

Čežnja, želja i vezanosti (s kojima ćemo se usredotočiti na nepretana dobra i loša svojstva koja razlikuju pojedinca),
Simbol lotosa (rođen iz mutnih voda, ali ne i obojen blatom),
Suosjećanje,
Podržavanje različitih klasa sutra i tantri.b tj. vjera

Kada smo

opustili naša razlikovanja ljudi i stvari u fiksne kategorije riječi i pojmova, kao što implicira i govor specifičnim mirisima,
i kad smo se opustili čežnja, želja i vezanost, koje smo iskustvom prema tim ljudima i stvarima, koje nastaju kada se poćinje preuveličavati, njihove individualizacije dobre osobine, koje ih razlikuju na ovaj, onaj način, kao da ih čini posebnim (tada je razina svijesti i/ili samosvijesti jako niska)..,
onda ćemo, naravno, riješiti u temelje Buda-prirode kvalitetu duboke svijesti o individualnosti, koji, kao plamen svjetiljke, samo osvjetljava predmete što nam omogućuje kako ih odrediti. Po prirodi, ta duboka svijest je neobojena čežnjom i željom, kao u prilogu primjera lotosa.
Svijest o individualnosti onda nam omogućava da komuniciramo suosjećajno za svakog pojedinca.
Da bi nam pomogli doseći ovu razinu, možemo održavati sve klase sutre i tantre, razlikujući njihove pojedinačne osobine, bez predrasuda o privrženosti jednim kao posebnijih od ostalih.

Image and video hosting by TinyPic

Amoghasiddhi je jedan od pet dnijana Buda tj. oblika mudrosti od Vajrayana tradicije budizma. On je povezan s ostvarenjem budističkog puta i uništenja otrova zavisti. Njegovo ime znači Čija postignuća nisu uzalud. Njegova Shakti / ženska bodhisatva je Tara (kao Avolokitešvara Amitab)i, što znači plemenit Dostavljač (kada se znanjem počinje rađati mudrost, Tara je ta koja tu mudrost manifestira u umovima) ili plemenita zvijezda Sjedi na tronu od garude. On pripada obitelji Karma,

Amoghasiddhi je povezan s konceptualnim skandhama ili konceptualnim umom (za razliku od ne-konceptualnog ili senzacionalnog uma). Njegovo djelovanje u smjeru promicanja budističke staze je pacifikacija zla. To je simbolizirano, Amoghasiddhi je Mjesec. On u gestama Mudra (yoga ruku) pokazuje neustrašivost, simboliziraju mu i njegovi sljedbenici 'neustrašivost prema otrovima ili zabludama".

On je obično zelene boje u umjetničkim djelima, a povezana je s elementom zraka ili vjetra. Njegova sezona je ljeto i kroz svoju nebesku sezonu on zauzima sjever u mandalama (slikama svemira u malom).

Svako od 5 dhijana Buda predstavlja određenu stazu mudrosti, boju, ućenje, Put!

18.05.2011., srijeda

Ovo je način kako mi volimo, Buda-style:
nepristran na sve, bez pretjerane privrženosti ili lažne nade i očekivanja;
prihvaćanja, tolerantan, i prašta.
Budistički ne-vezanje, samozadovoljstvo ili ravnodušnost; ili ne da nije počinio odnose ili se strastveno bavi s društvom, ili ima veze s našim naporima da izazovemo promjene i opiremo se činjenicama netrajnosti i naše smrtnosti. Time držeći se za ono što u svakom slučaju zauvijek klizi kroz prste, samo smo dobili konop izgorjeli.
Lama Surya Das, "Budistički sveti Valentin, ako se to tako može reći...
Tu je i poznati citat iz vremena Buddhe kada je saznao za smrt dvojice od njegovih najvećih učenika". To je kao da su Sunce i Mjesec napustili nebo" iz tog citata ja bih valjda da, dok Buda voli sva bića svugdje, bez isključenja. Lama Surya Das je pak imao odnose koji su posebno za njega, i on je osjećao njihov gubitak. Uviđamo u njemu duh bodisatve tj. iskonskog plamena Avalokitešvare (Suosjećajnog). Stoga i taj put nije nužno krivi.

Ne daj načine da se nemar
ili intimnosti
za senzualnim užitcima
za obazrive osobe absorbira u dhijanu tako se
postiže obilje lakoćom.

Buda, Dhammapada:

Nedostatke cikličnog postojanja: Rodbina kod kuće, neprijatelji, prijatelji i posjedi u svijetu su uzroci brige za tijelo i um. Samo čestite akcije mogu imati koristi drugima. Stoga, neću ići u loše veze i ja ću ih odbaciti kako bih i zmiju u mom krilu.
Četiri Misli da Uključite u um dharme: Ngondro praksa tekst pod uvjetom da studenti Karma Kagyu tibetanskog budizma.
Ako netko ostane predugo s prijateljima
Oni će uskoro se umoriti od njega;
Živjeti u takvoj bliskosti dovodi do ne voljeti i mrziti.
To je ljudski, ali da očekuju i zahtijevaju previše je istina Kada netko živi predugo u društvu.
"Pjesma Snijeg Rasponi", Milarepa
Tu je zadovoljstvo kada je ogorčenje izgrebeno.
No, da se ostane bez rane je više ugodno uvijek.
Samo tako, postoje užitci u svjetovnim željama,
Ali bez želje je više ugodno uvijek.

Image and video hosting by TinyPic

Bodisatva Avalokitešvara (Suosjećajni) se zavjetovao u prijelazu u Nirvanu da neće u nju stupiti dok sva živa bića ne dospiju u nju prije. Za Budu Amitabu je Avalokitešvara kao i Isus Krist za Boga u kršćanstvu. On, kako je simbolično prikazan sa tisuću ruku, u svakoj ruci po jedno oko, što predstavlja sveprisutnost, kao slamka spasa, dočekuje i hvata bića koja su spremna izbjeći konstantni lanac rađanja i smrti, i dovodi ih u Nirvanu, Raj, Sambogakaju, Darma Datu, islamski dženet...

13.05.2011., petak

pozdrav

Korak u čarobni, paradoksalni svijetu Pisma Mahayana budističkog. Mahayana budizma, o čemu Zen i tibetanske tradicije su povezane, ističe ideal bodhisattve, onaj koji želi postati prosvjetljen iz suosjećanja želje da se pomogne svim živim bićima. U Vimalakirti-Nirdesa susrećemo bodhisattva Vimalakirti, radnik čuda, grozan debator i vješt učitelj. Sangharakshita komentar osvjetljava ovaj izvorni tekst, svoje mitove i simbole, te istražuje snažan lik Vimalakirti i značaj njegova učenja. Putovanjem u ovo Pismo možemo naći mudrost i suosjećanje koji leže u srcu bodhisattva put i otkriti, komuniciraju i staviti u akciju Vimalakirti poruku...

...Ovo je moj orvi pokušaj pisanja bloga molim vas da me neshvatitekao zatucanog vjernika bit će ovdje puno različitih tema ali kao poćetak u nadi da kao što sam ja prije 10tak godina dobija priliku da proćitam pojmove koje su me preobrazile, smatram da bi bilo samo pošteno za poćetak pružiti isto slućajnom posjetniku na ovi blog.


Neka budem smiren,
neka budem sretan,
neka budem zadovoljan
neka moji prijatelji budu smireni,
neka budu sretni,
neka budu zadivoljni
neka moji neprijatelji budu smireni,
neka budu sretni,
neka budu zadovoljni
neka sva bića budu smirena ,
neka budu sretna.
neka budu zadovoljna. (HVALA SVIMA! HVALA SVEMU)

Image and video hosting by TinyPic

Amitaba Buda (jedan od pet dhijana buda predstavlja zračenje svjetlosti i sverazlikujuću mudrost koja se danas naziva pogrdno "relativizam")

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.