DUH JEDINSTVA

19.05.2011., četvrtak

5 DHIJANA BUDA (AMOGHASIDHI)

Buda-obitelji odnose se na čimbenike Buda-prirode. Drugim riječima, oni su Buda-obitelj "osobine". Oni su urođeni faktori svačijeg mentalnog kontinuuma koji omogućuje svakom od nas da postane Buddha.

Na temeljnoj (nižoj) razini, oni su neproćiščeni, što znači da su njihov kontinuitet pomiješan s neznanjem (neznanje) i uznemirujuće emocija i stavovi, i točnije, da su pomiješana s emocionalnim i kognitivnim obskuracijama.
Na (staza) razini, djelomično su očišćeni i djelomično nečisti. To se odnosi na Arya razini, kada su neki od obskurnosti uklonjene zauvijek.
Na krajnjoj razini, u potpunosti pročišćeni, tako da oni funkcioniraju tako da rasvijetlili aspekte Buda. Svih 5 putova dhijana buda kao i oni sami prestavljaju
različite mudristi za različite osobe, ali su tek ralzićite emanacije jednog te istog (buda prirode kojeg svaki čovjek ima koliko duboko to bilo u njemu/njoj, odnosno u sebi).
Ali se pojavljuju 5 emanacija različitih osoibina, tako da svak za sebe, po takoreć duhovnom ukusu, moze birati zaštitnika svog yidama.

Kriya i charya, prva dva razreda tantre, imaju tri Buddha-obiteljske osobine:

Tathagata Buda ili obitelji, s glavnom Buddha figurom (yi-brana, božanstva) Shakyamuni i Manjushri.
Lotos (skt. Padma) obitelj, s glavnom Buddha figurom Amitabha, Avalokiteshvara, i Tara.
Vajra obitelji, s glavnom Buddha, figurom Akshobhya i Vajrapani.

Na najširem nivou:

Manjushri predstavlja tijelo.
Amitabha i Avalokiteshvara predstavljaju govor.
Vajrapani predstavlja um.

U odnosu na um:

Manjushri predstavlja razumijevanje (mudrost).
Amitabha i Avalokiteshvara predstavljaju suosjećanje.
Vajrapani predstavlja snažne sposobnosti.

Joga Tantra

Treći razred tantri, yogi tantri, ima četiri Buddha-obiteljske osobine, po jedna za svaku od četiri teme raspravljalo se u tekstovima ove klase:

Tathagata obitelj, na čelu s Vairochana, za tijelo.
Vajra obitelj, na čelu s Akshobhya, za um.
Lotos obitelj, na čelu s Amitabha, za govor.
Dragulj (skt. Ratna) obitelji, na čelu s Ratnasambhava, za djela.

Peti dio Buddha-obitelji, karma (djelovanje) obitelj, na čelu s Amoghasiddhi je podvode pod dragulja obitelji.
Anuttarayoga tantra

Anuttarayoga, četvrtog razreda tantre, ima pet Buddha-obitelj osobine:

Tathagata obitelji (koju zastupa kotač), sa glavnim Buda-lik Vairochana.
Dragulj obitelji, s glavnim Buda-lik Ratnasambhava.
Lotos obitelji, s glavnim Buddha figure Amitabha i Avalokiteshvara.
Karma obitelji (koju zastupa mač), s glavnim Buddha figure Amoghasiddhi i Tara.
Vajra obitelji, s glavnim Buda-likom Akshobhya.

Na najširem nivou:

Vairochana predstavlja tijelo.
Ratnasambhava predstavlja dobre osobine.
Amitabha predstavlja govor.
Amoghasiddhi predstavlja akcije.
Akshobhya predstavlja um.

U odnosu na pet agregata faktora našeg iskustva (pet agregata), kao što je u skladu sa Guhyasamaja Tantre, i bojama i smjerovima u Guhyasamaja mandalu dodijeljena u skladu s:

Vairochana (bijeli, istok) predstavlja zbroj oblika fizičkog fenomena.
Ratnasambhava (žuta, jug) predstavlja zbroj osjećaja razina sreće.
Amitabha (crvena, zapadno) predstavlja zbroj razlikovanja (priznavanje).
Amoghasiddhi (zelena, sjever) predstavlja zbroj drugih utjecaja varijabli (karmičke formacija, opiranja..).
Akshobhya (plavi, u sredini) predstavlja zbroj tipova svijesti.

U odnosu na agregat oblika fizičkih pojava (tijelo), pet Buddha-obitelji su povezane s pet elemenata:

Vairochana obitelji predstavlja zemlju.
Ratnasambhava obitelji predstavlja voda.
Amitabha obitelji predstavlja vatru.
Amoghasiddhi obitelji predstavlja vjetar.
Akshobhya obitelji predstavlja prostor.

U odnosu na agregat vrsta svijesti (uma):

Vairochana obitelji predstavlja oko svijesti.
Ratnasambhava obitelji predstavlja uho svijesti.
Amitabha obitelji predstavlja nos svijesti.
Amoghasiddhi obitelji predstavlja jezik svijesti.
Akshobhya obitelji predstavlja svijest o tijelu.

Pet Buda Obitelji svojstvima u odnosu na pet vrsta Dubokih svijesti

U uvjetima dobre kvalitete koje su još jedan aspekt ukupne svijesti (prema Gelug, zbroj ostalih varijabli koje utječu) - se odnosi na pet vrsta duboke svijesti (Ye-shes, pet Buddha-mudrosti):

Vairochana predstavlja duboku svijest o sferama stvarnosti (skt. dharmadhatu) (prema Gelug, ogledalo-poput duboke svijesti).
Ratnasambhava predstavlja duboku svijest o jednakosti.
Amitabha predstavlja duboku svijest o individualnosti.
Amoghasiddhi predstavlja ostvarenje duboke svijesti.
" Akshobhya predstavlja ogledalu sličnu mudrost" (prema Gelug, duboke svijesti o sferi stvarnosti, stoga ogledalu slična mudrost tj. mudrost spoznavanja Buda prirode u sebi, ali i svoga ßja).

Devetnaest praksa zakona obveznica (brana-tshig, Skt Samaya.) S pet Buda-obitelj osobine i, posebno, s pet vrsta duboke svijesti:

Sigurno smjeru (utočište) u Tri dragulja: Buddha, Dharma i Sangha Arya. (Nyingma zamjena razvoju želja i angažirana razina bodhichitta).
Tri vrste etičkih samo-disciplinskih: suzdržavanje od destruktivnog ponašanja, upustiti se u konstruktivne radnje kao što su meditacija, i pomaganje živim bićima.

Četiri puta usko surađuju sa spolovima svijesti (Ratnasambhava):

Četiri vrste velikodušnosti: dajući unutarnje materijale, objekte kao što su naša tijela u svrsi pomaganja, dajući vanjske materijalne objekte, dajući Dharme, dajući slobodu od straha svim živim bićima. (Gelug kombinira prva dva u jedan i dodaje davanje ljubavi, želja da svatko ima sreće i uzroke za sreću).

Tri zakona usko s individualne svijesti (Amitabha):

Podupiranje učenja sutre vozila (shravaka, pratyekabuddha, a Bodisatva), vanjskog razreda tantre (kriye i charya) : Lotus Sutra, Sutra srca itd., i povjerljivi (tajna) klasama tantre (yoga i anuttarayoga) (u Nyingma, joga, mahayoga , anuyoga i atiyoga ili Dzogchen).

Dva zakona usko surađuju s ostvarivanjem svijesti (Amoghasiddhi):

Izrada ponude (Nyingma dijeli to u 2 usko povezivane prakse: odluka ponuda u cjelini i izradu ponuda tormas).
Čuvanje naših zavjeta (Nyingma zamjene uključenje u aktivnosti kao što su pacificiranja patnji i poticanja drugih dobrih kvaliteta).

Četiri obveznice, blisko s ogledalom poput svijesti, (Akshobhya) (Gelug, stvarnost svijesti):

Imajući Vajra, i jasnoća pojavljuju se u čistom obliku i blažene svijesti o tome da je ona predstavljena, kao metoda.
Imajući zvono, i svijest o ništavosti ona predstavlja, kao što je mudrost.
Održavanje mudra (pečat) od sebe vizualizirati kako Buddha-lik s tobom u zajednici, predstavlja neodvojivi dio jedne zajednice nedvojne metode i mudrosti.
za izvršenje pravila zdravih odnose s našom Buda-prirodom tantričkog majstora.


Kada su pet vrsta dubokih svijesti nećista (pomiješana s neznanjem):

Dojam svijesti (Vairochana) (Gelug, ogledalo-poput svijesti) postaje naivnost. Jednakost svijesti (Ratnasambhava) postaje oholost i škrtost.
Pojedinačna svijest (Amitabha) postaje čežnja želja i vezanosti.
Postizanje svijesti (Amoghasiddhi) postaje ljubomore.
Ogledalo poput svijesti (Akshobhya) (Gelug, stvarnost svijesti) postaje bijes.

Amitabha

Za rad s bilo kojom Buddha-obitelji, kao što je to Amitabha, moramo staviti zajedno, na smislen način, sve različite aspekte koji su povezani s Buda-prirodom, aspekte koji su obiteljske-osobine. Razmotrimo primjer Amitabha. Povezani čimbenici su:

Duboka svijest o individualnosti,
Sposobnost razlikovanja tj. sve-razliukujuća mudrost, Govor,
Nos svijesti (poput životinja bitak je u mogućnosti to razlikovati fino pomoću pojedinih mirisa),

Čežnja, želja i vezanosti (s kojima ćemo se usredotočiti na nepretana dobra i loša svojstva koja razlikuju pojedinca),
Simbol lotosa (rođen iz mutnih voda, ali ne i obojen blatom),
Suosjećanje,
Podržavanje različitih klasa sutra i tantri.b tj. vjera

Kada smo

opustili naša razlikovanja ljudi i stvari u fiksne kategorije riječi i pojmova, kao što implicira i govor specifičnim mirisima,
i kad smo se opustili čežnja, želja i vezanost, koje smo iskustvom prema tim ljudima i stvarima, koje nastaju kada se poćinje preuveličavati, njihove individualizacije dobre osobine, koje ih razlikuju na ovaj, onaj način, kao da ih čini posebnim (tada je razina svijesti i/ili samosvijesti jako niska)..,
onda ćemo, naravno, riješiti u temelje Buda-prirode kvalitetu duboke svijesti o individualnosti, koji, kao plamen svjetiljke, samo osvjetljava predmete što nam omogućuje kako ih odrediti. Po prirodi, ta duboka svijest je neobojena čežnjom i željom, kao u prilogu primjera lotosa.
Svijest o individualnosti onda nam omogućava da komuniciramo suosjećajno za svakog pojedinca.
Da bi nam pomogli doseći ovu razinu, možemo održavati sve klase sutre i tantre, razlikujući njihove pojedinačne osobine, bez predrasuda o privrženosti jednim kao posebnijih od ostalih.

Image and video hosting by TinyPic

Amoghasiddhi je jedan od pet dnijana Buda tj. oblika mudrosti od Vajrayana tradicije budizma. On je povezan s ostvarenjem budističkog puta i uništenja otrova zavisti. Njegovo ime znači Čija postignuća nisu uzalud. Njegova Shakti / ženska bodhisatva je Tara (kao Avolokitešvara Amitab)i, što znači plemenit Dostavljač (kada se znanjem počinje rađati mudrost, Tara je ta koja tu mudrost manifestira u umovima) ili plemenita zvijezda Sjedi na tronu od garude. On pripada obitelji Karma,

Amoghasiddhi je povezan s konceptualnim skandhama ili konceptualnim umom (za razliku od ne-konceptualnog ili senzacionalnog uma). Njegovo djelovanje u smjeru promicanja budističke staze je pacifikacija zla. To je simbolizirano, Amoghasiddhi je Mjesec. On u gestama Mudra (yoga ruku) pokazuje neustrašivost, simboliziraju mu i njegovi sljedbenici 'neustrašivost prema otrovima ili zabludama".

On je obično zelene boje u umjetničkim djelima, a povezana je s elementom zraka ili vjetra. Njegova sezona je ljeto i kroz svoju nebesku sezonu on zauzima sjever u mandalama (slikama svemira u malom).

Svako od 5 dhijana Buda predstavlja određenu stazu mudrosti, boju, ućenje, Put!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.