četvrtak, 25.12.2008.

ajoj dosla i 2009. pod crvenim kisobranom......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



pozdrav svima od Meri....Zelim Vam sretan Bozic i ono sta dalje slijedi posljednji dan u godini kada cete skuziti koliko ste toga mozda krivo zapoceli, mozda nekog zajeb...winka desava se svima,meni mozda cescewinkwink...Da, doci ce i taj zadnji dan kada cete skuziti da ste stariji 1 godinu vise, nazovimo to nekim "darom", pa onda sve sto ide uz taj dar;"pamet","mudrost"..i vise se ne mogu sjetiti niceg, a ocito da je to onda sve..Te dvije rijecibang i desit ce se situacija kada cu skuzit da sam mozda prestara za neke stvari, i da bi trebala konacno biti ozbiljnija, svakog stjerat tamo gdje mu je mjesto i pokazat tko je gazdarolleyes..To ce biti taj dan, reko bi moj najdrazi Mile.....I takoc, ucim, ispiti pomaknutipa ih vec u 1.mjesecu ocekujem...i onda ce vec doc 2.mjesec, morat cu na predavanjaheadbangheadbangheadbanga ne zelim....Samo se nadam da uz sve to cu uspijet odrzat vezu s plesnom skolom...Ma sta se nadam, BUDEM, presavrseno mi je da bi samo tako odustala....Onda ce brzo doc i 4.mj ..jeeeeeee..majne brzdej...i onda ce brzo doc 5.mj i ispiti opet..i ondaljeto(jupi je)i onda opet zima i eto 2010.ako budem ostala ziva..a valjda budem....ko ce znat:)

Ovo ce mi biti jos jedna godina u nizu u koju cu uc bez nekih vecih planova, na prvom i jedinom mjestu ce biti kao i uvijek torba puna tekucine za mene i ns i fax i dragi ljudi i to je to...to je dovoljno za srecu:)


19:10 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.