srijeda, 03.12.2008.

e dragi moj Matija,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



dragi moj kolega i "profesore", zelim ti sretan 22. rodendan...Dobro dosao u moj svijet, al s obzirom da izgledas mlade, nitko nece ni skuzit da imas 22.....Osim mene i vockesretanA to ti je supeeer...Ovako, zelim ti uspijeh na faxu prije svegparty, a onda moze i u ljubavi i novoj vockinaughty.Mozda ti nademo koju kad dodes u 53inju...naughtyTo je ono sta ti treba da te pokrene malo, ili kanta hladne vode, pa sad biraj sam.. Onda dalje uspijeh u bend, sviranju, nastupima...Dabogda proputovao jos puno s tom svojom gitarom...Dabogda pio svaku subotu bez straha od policije, dabogda imao uz sebe svoj instrument, bez gubljenja po nekim jarcimacoolcoolDabogda i dalje imao MSN, da babujemo i skuzimo da smo neki slicni frikovi i da ti se komp kvari bas kad se cujes s menom...Dabogda bio ziv jos koji semestar da mi pojasnis ono racunovodstvo....yesDa se prisjetimo onda dugova, od one "gajbice"za onu peticu u srednjoj ekonomskoj u V.Gorici...dalje....imam i ja dugova, al tvoj je brzdej pa tak..partypartypartyparty

.I za kraj puno puno puno srece, i one pjesme koja ti je dobra:)

islo je nekako ovak, ja cu malo preuredit i malo po sjecanju:"....ne treba tebi samo zlato, sjajni dijamanti, i neko skupe darove da lako plati, hoces luda iznenadenja nekoga ko te voli bez ogranicenja, sto je drago srcu tvome da ti radi i ne razmislja o tome..Hoces sve to, skup si ti, bas te briga znas da to zasluzio si ....oooo nisi ti bas bilo tko....."sretansretan

jos jednom SRETAN RODENDAN ZELI TI MERI!!


20:18 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.