ponedjeljak, 10.11.2008.

pored mene.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pozdrav....wave

Nisam dugo nista pisala, pa evo ukratko da vas sve pozdravim....Rokove nam ukinuli u 12.mj....sta drugo rec, zna se da moramo uvijek biti posebni pokusni kunici..(i kao uvijek imam tu povlasticu i srecu da sam dio takvih skupina).....a ok..izdrzat cu jos koju godinu....E da zelim cestitati Kikiju na dobro obavljenoj misiji..party.Svaka cast Kiki, drzim fige i za sljedece subote, i samo reci DA:)nek se bacaju.... e da i jos jednom da cestitam naj decku Ivanu rodendan..uhuuuuuu..:)party i pozdravljam najdrazu Enes...fino.17.godina...da bas tako izgledamo...i jedva cekam slike od subote...wc rules..
Za kraj vam ostavljam jednu odlicnu pjesmu od JINXA:)

p.s.pozdrav od Meri.......

Pored mene

Samo još malo budi tu pored mene
Neću ti reći da poznajem te
Samo još malo i shvatit ćeš sve

Samo još malo budi tu pored mene
Neću ti ništa, odustajem
Samo još malo produžimo kraj i znaj da i meni je bad
kad je tebi i meni je

Samo još malo budi tu pored mene
Neću još dugo umarati te
Samo još malo dovoljno je

Samo još malo budi tu pored mene
Neću ti ništa a tako bi sve
Samo još malo produžimo kraj i znaj da i meni je bad
kad je tebi i meni je

Samo još malo budi tu pored mene
Samo još malo budi tu pored mene
Samo još malo produžimo kraj...


19:23 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.