srijeda, 13.08.2008.

Ne znam



Samo da vas upozorim prije citanja, pjesma je nastala u 2 minute, i nije dovrsena i nije zavrsena onako kako zelim...mozda bi bilo najbolje da samo kliknete na close i ne citate?zapravo kako zelite...ne znam:)


Ne znam, zasto bas veceras zelis biti moj poznanik....
Zasto bas veceras zelis pratiti svaki moj korak...
Bezvrjedan je, uprljan samocom, unisten teskim udisajima....
Cesto sam promatrala kroz prozor tvoje pozdrave...
Ponekad slomljene,
Ponekad tako drage.....
I bas zbog tebe,pisem ovu pjesmu....
Ovo je poslijednji stih za tebe,
Oprastam se od tebe, bez imalo zelje za zapocetim...
I zato odlazi:)


P.s.malo moje“poezije“....ne kuzim ni samu sebe, zapocnem u tako depresivnom tonu i zavrsim na najgori moguci nacin...a ok...desava se ...ispucala sam sve moguce rijeci, treba mi inspiracija....!!!!

pozz od Meri......


23:03 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.