petak, 18.07.2008.

"Treba mi nesto jace od sna. da me uspava tisucu godina, ja sam umoran od tudih pogleda...!"


Image Hosted by ImageShack.us




Otmjeno izgubljena u pustinji,
u sebi nabrajam sve ono sto
ti nisam obecala, a iz nekog cudnog razloga
ipak me okrivljujes....

Nisam ti obecala laz,
Nisam ti obecala identicne dane..
Nisam poznavala sunce,
Nisam ti mogla proricat buducnost..

To te ubijalo....
Budilo je u tebi bjes...
Zbog cega su moje suze tekle
ponekad zbog plavetnila ispod oka,
ponekad i „bez razloga“...
Tako sam se tjesila, barem...
Da teku tek toliko da drugima
dokazem da sam i ja ljudsko bice..

Poznavala sam hladne mjesecine,
Ne prihvacas ih...
Nisam ti obecala bolne stihove,
A ipak pisem ih iz dana u dan,
Zbog tebe...
Nisam ti priznala, nedavno sam
osjetila da sam ja taj slijepi,izgubljeni duh...
Prividan na tvom ogledalu...
Nemas ce cega plasiti...
Nemas razloga za strah..
Moj duh ce za koji trenutak nestati,
A tvoja iskvarena dusa ostaje uz tebe

ZAUVIJEK...




p.s.nakon dugoo vremena inspiracija je dosla od Opce opasnosti i pjesme „Treba mi nesto jace od sna“...pjesma je odlicna.. mozda uspijem od kojeg DJ sad u subotu izvuci da ju pusti ...NS, vidimo se sutraJdonosim laptop i cd-e...i onda kasnije mozemo nazdravit uspjesnoj transakcijiJ
e da...pozz Katarini u Zadru...mojoj twinsici u Šibenik......i sretan put Nives na more..p.s.vidjela sam na onim tvojim cd-ima neke zanimljive TVOJE snimke, samo cu nataknuti-Britney SpearsJ... e da i hrcak ce ti krepat dok dodes s mora...sta mislis da cu ga hranit


19:04 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.