četvrtak, 10.07.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrav ...

Evo nakon dugoo vremena da objavim pjesmu koja je zapisana u jednom dosadnom poslije podnevu dok sam ucila za ispit....
Tematika nije bas specificna za mene..ali evo malo duhovne tematike..
Mimo ove pjesme zelim se ovom prilikom zahvaliti frendu,Matiji,koji je odvojio sate i sate da mi pojasni 17 tipova zadataka, knjizenja iz racunovodstva...Zbog njega sam uspjela poloziti ovaj ispit.. i tak...VELIK SAM TI DUZNIK....HVALA TI PUNO!
E da uz put, zelim cestitat frendu Ivanu na diplomiranju.....Susedi koja je prosla s 5...Ani streberici mojoj, Misku cestitam sta nosi pederske, bijele hlace..Treba hrabrosti za to ipak..Cestitam Nikolini sta uopce postoji..da me odrzi u ovoj gomili sa svojim izjavama....i tak...da sad ne krenem svima sa zahavalama...


Image Hosted by ImageShack.us


Bio je....

Bio je ptica
u jeku najtezih snova,
Bio je slavuj, izgubljen
u beskrajnom bezlicju,
Bio je spas ljudskih nadanja,
Bio je svjetlo u
najmracnijem tunelu...
Bio je mapa izgubljenima,
Bio je glas gluhima,
Bio je nada bolesnima,
Bio je pjesnik
Bio je suputnik izgubljenima,
Bio je slikar slijepima,
Bio je darivatelj siromasnima,
Bio je prevaren, razapet...

On je moja nada,
moj glas,
moje svjetlo,
moj izlaz....

Zalim njegovu zrtvu,
muku predanu za izdajnike....

Bio je ucitelj mog zivota....

On je moj Spasitelj!



18:13 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.