četvrtak, 26.06.2008.

Besplatni pakao uz ljubicastu svijecu

Image Hosted by ImageShack.us


Izgubljene duse koracaju paklenom trznicom,
Ne osvrcu su..
Kao klosari, skrivaju se iza nepoznatih stihova...
Pronalaze se u njima, iako ih po prvi put sa cudenjem
Osluskuju..oplakuju..
Izgubljene duse otkupljuju tude uspomene,
Zele zivjeti u tudim sjecanjima,
Pronalaziti sebe na tudim slikama,
Osjecati na tren prividnu srecu...
Promatrati nepoznate horde sretnika..
Samo kako bi se usudili ....
Otkupiti posljednju suzu..
„Odjenuti“ tude misli...
Namirisati se tudom srecom.
Popiti naivnost neznanika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Usudili su si dati drugu priliku,
Usuduju se besramno,
Ne okrivljujem ih..
Zasluzuju zivot,
Zasluzuju ljepsi pogled,
Zasluzuju osjetit do sad propustene
Osjecaje,
Zasluzuju toplinu...
Zasluzuju zaplakati iskreno..
Zasluzuju novu ljubav,
Zasluzuju me pogledati u oci,
Iako me bole njihove rijeci..
Ali zaboravljam...sve vam zaboravljam,
Jer ja sam poznati trgovac ove paklene trznice..
Ja vam prodajem svoje uspomene,slike,misli
I osjecaje..
Za vasu novu kuglu,prepunu nade za srecom...

Znamo dobro da ce ova nova kugla biti tek nada
Da se dotakne dublje dno...

Ali tko sam ja da budem pravednik?
Tko sam ja da trazim istinu u kugli boli,
Tko sam ja da pisem iskreno kada znam
Da vi to necete razumijeti..
Tko sam ja?
Tek dio ljubicaste svijece koja ce uskoro biti samo
Hladna kaplja voska izgubljena u besplatnom paklu...


p.s.nisam mogla izdrzati nesto ne zapisati danas.pa evo:)..pozz od Meri!


19:04 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.