nedjelja, 01.06.2008.

Bezdusni pjesnik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Najljepsi, bezdusni gavrani ..
Krupnih ociju, tihog kljuna, ostrih krila ...
sletjeli su na moj prozor..
prekrili su ga bas onako kako sam zeljela..
Da me sakriju od jebenih tracara koje me
ne poznaju..od divljih kucki...koje znaju
"sve" o svima...
..znam samo da se druze
s bivsim zatvorenikom izgubljenog svijeta,

Bezdusni goticari me dozivaju,
na bal ,
veceras cu postati dio njih,
darovat ce mi besmrtnost..,
postat cu ono cudoviste koje sam
odavno trebala...

Bezdusni pjesnik....
bezdusni demon izgubljen u tami,
bezdusna lutka u klasicnom izlogu,
bezlicni gavran u obrasloj krletci..

Znaju da sam jedna od njih,
JEDNA od MNOGIH izgubljena u relanosti...
JEDNA od MNOGIH koja se nada logicnim ispadima..
JEDNA od MNOGIH bacena u blato..da krvari...
umire iz sekunde u sekundu...


Zelim da tako i ostane...
zbog kucki i njihovih ukletih jezika...


Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam tajna ladica skrivena duboko
u uraslom, sivom dvorcu...
zakljucana sigurno...
ne dopustam da me pronadu,
ne dopustam ...


17:08 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.