duga jezičina

08.07.2006., subota

njaminjaminjaminjaminjaminjaminjami

Jučer sam papala palačinke,koje sam sama radila!!!Da,da ja sam ih radila.Kad sam trebala okrenut palačinku Trixie je bježala jer je osjetila toplinu pa se uvijek prepala da joj ne bi možda palo na glavu.
Jednom sam radila palačinke i na internetu sam našla recept sa palačinkama s kakaom.Ja sam kakao stavila u smjesu koju sam do tad napravila,i mislim si ja kak će to bit ukusno kad šipak.čim sam stavila u tavu to se primilo za dno tave i kad pokušo odljepit to bi se rasparalo,a zatim bi se pretvorilo u žgance,jer je bilo gusto,onda sam sve bacila u smeće.Mama mi je rekla da više nikad neću radit palačinke dok sam kod nje,ali ona je trebala ić negdje pa sam ja napravila palačinke BEZ KAKA-a,i rekla je da su bile dobre.K!$@CH!!!
- 12:56 - Napiši kaj misliš (11) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: