duga jezičina

05.07.2006., srijeda

Jooj!!!

Danas sam bila na ručku kod bake i dede.I ja sam se osjećala loše i nisam znala kak si pomoći.Mutilo mi se u glavi ali ne da trebam sad piti tabletu za glavobolju,neg ne znam kaj.Mama je otišla po sladoled,kao poslije ručka da se zasladimo,i ja sam išla sa njom.Čekala sam pred dućanom jer nisam htjela udisat neke mirise,vina i keksiju,sira itd.jer nisam htjela da mi još više bude mućno.I ja sam tak čekala mamu,i ona izašla.I šetale smo nas dvije u ulici.I meni došla muka.Sad ti ja mamu pitala kaj ako povraćam ona kaže kaj ti se povraća?meni se diglo iz želuca i ja ti tam kod californie i kak ćeš skrenut prema parku,na na onom uglu di se parkiraju auti

blog layouts

.Ali dobro ljudi me nisu vidli.Onda nisam ručala,a neću ni večerat,cijeli dan nisam ništa jela.No preživit ću ja to.Evo tako sam da vam se javim.
- 19:53 - Napiši kaj misliš (9) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: