duga jezičina

19.06.2006., ponedjeljak

roflrofl:roflrofl

bili smo na jarunu;neca,veros,tea g. i ja.one su se kupale(jer se nisam htjela kupat u jarunu).i vidjele neke labude i jedan me čopio za prst jer sam mu davala prekratku travu.i onda smo srele halužana i neke "njegove prijatelje" pa su njih tri stalno bježale dalje od njih jer su ih se gadile,na kraju su se oni htjeli upoznati s njih tri.vratimo se mi na sredinu priče.nakon kaj su izašle iz vode išli smo u neki parkić tam i neca se vrtila na nekoj stolici.i ja sam pričala s teom,a vero je bila na nečemu na nekoj vrsti penjalice.i odjednom smo čuli necu kak se nekaj dere i okrenuli se no onda smo se počeli smijat jer se neca nije mogla zaustavit i noge su joj visile,a glavu je non-stop okretala jer se vrtila a htjela nas je vidjet i skoro je ispala i strgala se,ali sam ja prije toga zaustavila stolicu i ona mi je zahvaljivala da sam joj spasila život no neca ne bi se baš jako ozljedila sam kaj bi možda bila u gipsu ali ne bi bilo opasno po život,onda smo se sunčale pa su se išle kupat.i halužan je veros uzeo jednu rolu i bobjegao s njom.i kad joj je halužanov "prijatelj" vratio rolu ja sam našla neku čarapu i pokazala veros,a ona je rekla da tu čarapu bacim u jarun da je možda to halužanova čarapa.i onda smo prasnuli u smjeh jer ona nije prepoznala vlastitu čarapu.i onda je halužan doplivao sa "svojim prjateljima" i rekao da ne bježe jer se ti "njegovi"gadni"prijatelji" žele upoznat s njima,a fakat su gadni i one su naravno ne previše razmišljajući pobjegle van.to bi bilo to barem za danas!!!wavemahwavemah





- 17:08 - Napiši kaj misliš (13) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: