duga jezičina

18.06.2006., nedjelja

Napokon!!!

Oprostite što nisam dugo pisala.jer je frankov prijatelj trebo ostat prespavat i onda su cijelu noć i dan igrali neku nogometnu igricu,a nisam ni tv mogla gledat jer su usporedno gledali utakmice nogometne.pa vam sad rano pišem dok se nisu probudili.došla mi je mamina sestrična sa svojim mužem(španjolcem).i onda on govori sve c,z,s.npr.:mozes,macka i tak.sad barem imam društvo dok ovi igraju.cure otkrila sam stablo trešnje i mačiće.U mojoj ulici su tek okoćeni mačići sivi i crni.A stablo trešanja je ogromno i jako veliko i puno zrelih trešanja koje su velike i fine(malo sam si uzela),ne znam kaj da pišem pa bok!!!
wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave
- 08:57 - Napiši kaj misliš (11) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: