četvrtak, 04.06.2009.

...

Napokon sam prestala razmishljati. Lazhem, prestala sam ja to vech odavno.
Znash, znachi mi to shto si napokon odluchio rechi istinu, mada malo kasno, ali bolje ikad nego nikad shto bi se reklo.
Drago mi je da pokushavash da se sredish, i napravish si zhivot onakav kakvog ga ti zhelish, iako mislim da ti i dalje nemash pojma shta da radish sam sa sobom. Dobro, vjerujem ja da che sve biti u redu.. za sve nas.
Zhelim ti srechu, kao i uvjek. Glupo je to shto mislish da se ljutim zbog necheg, odavno je taj osjechaj napustio moje misli. Zhivot je kratak za takvo shto. Ne ljutim se ja... nije to tvoja krivica. Kriva sam ja shto sam si to dopustila :)
Kao i uvjek.. chuvaj se.

Biche sve OK. Vjeruj mi na rijech.

- 20:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nishta?

Nishta, i opet nishta.. i kada mislish da je neshto, nije nishta.. jer postoji samo nishta, i nishta ga ne mozhe unishtiti.

Ljubav je valjda jedina stvar na svijetu koju ne treba objashnjavati... niti joj trazhiti razlog.. KO OPROSTI, ON JE NAJVECHI!

Snovi?

.. uostalom za snove se ponekad vrijedi pomalo zhrtvovati, ako nishta drugo tek da saznash da li su ti snovi zaista ono pravo, ili da trazhim druge...ili da kradem tudje...U svakom sluchaju treba paziti shta zhelis, mozhda ti se ostvari...


Slabosti - ti nisi imao ni jednu. Ja jesam - ja sam voljela!

Zhelim?

Da te poljubim u oke tvoje sanjive.. da osjetim okus suze, i dodir trepavice na mojim usnama. Da te zagrlim kao da chemo bit' vjechno zajedno.. i da te ljubim kao da chemo se svakog trenutka rastaviti..

Dugo se jesen gnijezdi u mojim sobama, i crni oblak dodje, i kishi danima..
I nema vishe nikoga, i zhivot klizi do vraga.. a slijez u malim loncima..
kad pogledam.. o tebi razmishljam..
Eh shto ti ja malo manje nisam voljela?
Eh, sada bih.. ovaj zhivot.. lakshe nosila..
Da sam te manje voljela..
Kazhu da bog je mochan, i ljude podijeli.
Eh, shto te rano moja meni ne dodijeli?
I sve shto lijepo napishem, ja tuzhnim srcem potpishem..
i sve shto taknem ochima... ti budish se u mojim mislima..

Life..

If you die you're completely happy and your soul somewhere lives on. I'm not afraid of dying.Total peace after death, becoming someone else is the best hope I've got.

Ako me ikada budesh volio, uchini to onako kako ja zhelim. Ako me budesh volio onako kako ti umijesh voljeti... vjerovatno chu te ostati zheljna..

Evo josh jedno ljeto odlazi..
sjechanje na tebe ne prolazi. Da li tamo postoji duga?.. a pod njom klupa za sjechanje. Pitam za tebe, znane, neznane.. Trazhim po ko zna koji put da prestane, da curi tuga u venama, da venem s njom ja godinama.. zbog tebe..
Neka mi oproste svi shto bili su kraj mene, i shto bili su samo moj broj.. I ja tek nashla sam se.. kad ti ode od mene.. i za sve njih ti kazni zhivot moj..
Razloge trazhim, mislim da ih znam.. kakva sam bila, toga me je sram...
Jedino je samo da si odavno sakrio put..