< ...dubinama

...dubinama

Komentari On/Off



KRVOTOČINA

virtualna zbirka poezije @ Ina Mihanović



























































































iz tiska je izašla zbirka poezije

"DUBINAMA"

u izdanju Naklade Bošković
Split








Image and video hosting by TinyPic





mihanovic.ina@gmail.com

moja stranica na FB




u sunovratu
među strmim riječima
krije se toliko toga
malo tko
hrabrosti ima
verati se tim liticama

izgubiti se
u svijetu lirike
gdje
rime uopće nisu bitne

ili dišeš taj zrak
sa česticama opijuma
ili bolje
izbjegavaj ga










toni

ivana
knjižna buba
braco
morska osa
gali
tessa k
predvorje tišine
iživljavanja
don kihot
slobodan ulaz



22.02.2013., petak

Image and video hosting by TinyPic


ja živim putovanje
od tisuću godina
i rat od tri stotine dana
protutnjao je mojim venama

ja živim sva napuštena obožavanja

živim s vremena na vrijeme

jednu od mojih rana
rastežem do besmisla

ne dam joj da zaraste

i sve me plaši

vrtlog od požara
izgubljeni svjetovi

ostati ću
s mojim riječima
u ruci
jer živim veliku misao
i samo prava riječ
me otvara

- 11:33 - Komentari (13) - Copyright © Ina Mihanović -zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-sva prava pridržana - Isprintaj - #

15.02.2013., petak

Image and video hosting by TinyPic



Znamen tajni


gledam te
polagano kliziš
niz rijeku
jučer

romore kiše
dok liju svoje tmurne misli
podno spuštenih nam kapaka sjećanja

dodirujem prstima nebeske titraje smiraja
koliko sam samo snova na tebe potrošila
kako sam te samo ljubila
na prstima
potiho
noćima
dok lebdjela sam
nježnim
mekim
uzdasima
lahorom milovana
jesenjim bojama omotana

uznemirila se tišina večeri
miluje kiša

usnulim tonovima šumskih vila
odzvanja mi u srcu
šapat
dok sanjalački te gledam
u sumaglici

nošena krilima nevidljive sile
darujem ti znamen tajni...

- 11:17 - Komentari (6) - Copyright © Ina Mihanović -zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora-sva prava pridržana - Isprintaj - #