Zivot u Dubai-u

nedjelja, 27.02.2005.

Trazili ste...

...evo ga. Burj Al Arab iznutra - jedna od slika. Moram priznati da nisam bas previse odusevljen. Je, sve je pozlaceno ili zlatno ali meni je malo kicasto. Nije bas da mi se svidja. Puno mi je ljepsi Madinat Jumeirah.

No, u slijedecem postu idu slike Burj Al Araba a nakon toga ako prezivim antimalarike i slike iz Pakistana.

- 21:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Jumeirah dzamija

Jedna od najljepsih u Dubaiju i siroj okolici. Abu Dhabi sada zavrsava gradnju jedne fakat ogromne. Steta sto je slika mala jer su arhitektura i detalji fakat OK.

- 21:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Local Wildlife

A moda kao na dodjeli oscara.... :-) Imam osjecaj da mi fali dio bloga. Ja ga sigurno nisam izbrisao. Slike pustinje kao i slika deve su jednostavno nestale.... Hmm....

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bunar..

...usred pustinje. Ja se ipak drzah flasirane vode.... Better safe than sorry.

- 20:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Slika govori

sama za sebe... :-)

- 20:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

A ovako to...

....izgleda prije nego zapne u pijesku..... Imam snimljen kamerom cijeli desert safari. Ako ima netko server let me know pa cu sloziti klipic od svojih 30 mb i uploadati.

- 20:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Guranje..

...automobila zapelih u pijesku, sastavni je dio desert safarija. Tek toliko da se zasluzi rucak....

- 20:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Oaza

Ovih par zelenkasti piksela na slici predstavljaju oazu. :-)

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pustinjski pejzaz

2. dio

- 20:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pustinjski pejzaz

1. dio

- 20:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pustinjski pejzaz

3. dio

- 20:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Hrvatska stopa...

...usred UAE pustinje! :-)))))

- 20:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sokol...

...ga nije volio. A i meni se malo mrdao na ruci...

- 20:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Aparatura za pusenje

Pogled iz blizine. Moram priznati da je sasvim OK izvaliti se na toplom pijesku i popuisiti recimo jagodu... ;-)

- 20:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Odmor usred pustinje

Ovo bi kao bio BEDUINSKI kamp usred pustinje. Sastavni dio ture kroz desert safari. Meni je najveca fora "sisa". Duhan sa nekim primjesama koji prolazi kroz vodu. 30 DHS je jedna tura i ako znate pusiti traje i po jedan sat.

Znam da me nije dugo bilo. Sprema mi se jedno putovanje u Pakistan. Hmmm, biti ce slika ali nije da bas najbolje podnosim antimalarike. Grlim skoljku sve se prasi. :-((

Ovo ubacih tek tolilko da se zna da sam ziv. Vidim da me Kemoterapija trazi pa eto i poruke, ziv sam i zdrav - well, vise manje. ;-)

KEMO drzi se ti meni!!!!!

- 20:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 16.02.2005.

Za one koji..

...nisu vidjeli kako izgleda milja dolara (1.000.000,00$), evo slicice! :-) Staklo je neprobojno, nije da sam probao! Jos me boli ruka.... ;-(((((( U Vegasu, kockarski turnir, naravno.

- 00:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Hotel Bellagio

Tu je ona luda Britney hranila cucka sniclima od 180$.. :-) O tome prica cijeli Vegas. Probao ja steak tamo i moram priznati da je cucak mogao i bolje proci, recimo u "Outbacku". :-)

- 00:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Hotel Paris...

...Las Vegas. Pojedini kvartovi u Vegasu predstavljaju pojedina podrucja u svijetu. Ovdje su cak zakucali i znameniti toranj. Da covjek ne povjeruje. :-))))

- 00:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

A ovako....

...hotel Venetian izgleda iz vana.

- 00:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

I gondole su tu....

... ali ovo je drugi kat hotela Venetian u Las Vegasu... :-) Sto sve Amerima padne na pamet.... Strasno! :-))))

- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Krajnje odrediste...

... Venecija????? ;-))) Ne, ipak Las Vegas. U pozadini hotel Mirage sa vulkanom...

- 00:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

I odusevih se...

... kada ugledah Grenland ispod sebe... ;-) Ne izgleda bas kao idealno mijesto za skijanje ali sto je tu je. Ionako samo prolazna tocka. ;-)

- 00:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Mjesec prosinac...

.. bi trebao znaciti zimu. U Dubaiu je bas i nema, pa eto, dadoh petama vjetra u potrazi za zimom....

- 00:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

I dok se nize slavi Bozic....

...ovdje se sprema za Desert Safari. Nadjete li se ovdje, svakako probati. ;-)

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dosla je zima...

....mozete mislit na 25 C slaviti Bozic... :-)

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sve okiceno...

...borovi na sve strane....

- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 15.02.2005.

Za razliku od Saudi...

...ovdje se cak slavi Bozic! U vecini ostalih emirata kao i okolnim zemljama ovo je vise manje nezamislivo. Pogotovo u Arabiji.

- 23:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #