srijeda, 08.12.2010.

Monthly update .11.2010

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2
Platforma: PlayStation 3
Rating: M (mature)
Ocijena: 6.0

Kako nisam odigrala nijedan CoD do sada, tako je isto bilo i sa ovim. Da poštedim samu sebe muke, večinu toga je odradila moja druga polovica. Kako meni vrag nije dao mira, a i ipak da on ne pokupi sve zasluge primila sam se i ja malo igranja. Singleplayer je vrhunski, nema zamjerke. Potrudili su se, dotjerali svaku sitnicu do kraja, misije su zanimljive i stvarno nemam neke prevelike zamjerke. Što se multija tiče, to me je razočaralo i to žestoko. Cijelokupni mečevi su nekako monotoni i bezvezni, te se divim ljudima koji mogu visiti za time po cijele dane.



BIONIC COMMANDO
Platforma: PlayStation 3
Rating: M (mature)
Ocijena: 6.2

Iskreno, nemam pojma zašto sam ovo kupila, iako nisam nikad čula za igru. Imala sam pare, bilo je jeftino pa ajde da se uzme. Mislila sam da je igra totalno loša pošto nisam nikog vidla da ju igra (osim zagriženih trofi kuja). I tako sam počela i nekako mi se igra dopala. Priča nije neka ali drži vodu. Gameplay mi se sviđa na neki način, pošto glavni lik ima mehaničku ruku s kojom se može hvatati za sve površine u igri. Također me iznenadila dobra glazba u igri, koja je, čini mi se neka mješavina ekektroničke i neke 'normalne'. Zamjerka je što igra pred kraj postaje brutalno teška. Kao da nisu imali više prostora pa su sve gluposti koje su imali u planu stavit u igru nagurali na zadnjih par levela. Igrala sam na normal i krepala sam par puta, još dok se sjetim da me čeka najteži mod počinjem zaobilazit ps3 u širokim koncentričnim kružnicama. Ovo je jedna od onih igara koja nam se odmah svidi ili jednostavno skužimo da nije za nas. Pa evo, ja si budem dala truda da ju zavšim nekako do kraja.

Comment (1) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Half fine, half not
Bipolar makes her rot
Constantly Shot
Programmed as a Robot

Currently playing:
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

My current desktop:




Why do you hate me?
Persecute me?
I've done no wrong.
Unless curiosity is a crime.
In that case arrest me!
Clap me in irons,
This is my escape,
I've already done my time!

Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

Shunned by the public,
Burned by your lies.
Exaggerated.
The media sensationalise.
I experiment
And try to learn.
I outsmart you
That's what you despise!

(I don't remember...)
(When did we declare war?)
(I don't remember...)
(When did I die?)


Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

provided by search engine optimization firm

Blog najbolje radi ako koristite:

Spread Firefox Affiliate Button

Every day I use you,
yet I wish to throw
you aside
like so much garbage,
But I cannot.
You are a part of my life
that has been
inextricably entwined
around the core
of my very being.

Why must I need you
this way?
Life would be so much
simpler if you were gone.

I try to turn away
but you beckon to me.
Use me! Use me! you cry.

Alas. All is lost.
I sit down.
I hit the switch.
You blink into life,
and the world is
just a mouseclick away.


Izdvojeno »
Monthly update:

.11.2010
.10.2010
.9.2010
.8.2010
.7.2010
.6.2010
.5.2010

Recenzije:
[coming soon]

Events:
E3 2010
Najbolje od 2009.
E3 2009 Awards
Najbolje od 2008.
E3 2008 Awards
E3 2008

click here to send me an email

PSN:
CyberChara