srijeda, 03.11.2010.

Monthly update .10.2010

BATMAN: ARKHAM ASYLUM
Platforma: PlayStation 3
Rating: T (teen)
Ocijena: 9.3/10

Ovaj mijesec mi je nekako kratko trajao, i sve mi se nekak odužilo tak da nisam igrala ništa posebno. Našao se tu batman kojega sam stalno odgađala i nije mi ga se dalo primit. Odgledala sam samo ovaj najnoviji film, a i opčenito znam o Batmanu toliko kao i svaki prosječan klinac – mačo man s maskom na glavi i koji može letjet. Superheroji me nikad nisu privlačili, a ni ti ljudi koji imaju taj –man u svom imenu.
No, dosta o tome kak zapravo nemam pojma kak je Batman nastal, idemo na igru. Kak se čovijek nagleda svakakvih uvoda developera i tih bedastoća dok čeka 7min da igra počne, i još dodatnih 10min da se ta ista igra instalira na hard, uočila sam svoj ljubljeni Unreal engine. Očekivala sam ne ništa bolje od jednog Unreal tournamenta po grafici, koji je za ono vrijeme stvarno dobro izgledao. Napokon je došla uvodna scena i ono PAF ! Igra grafički na UE3 izgleda odlično. Nakon što me grafika očarala, odabrala sam si ko prava majstorica za prvi prelazak hard sa misli da nabijanje po đojstiku nemože bit preteško, što i nije bilo. U cijeloj igri bila mi je samo jedna borba malo više problematičnija, koja je prošla bez problema nakon malo vježbe. Što se same igre tiće, ostavila me oduševljenom, i nečem tak dobrom se stvarno nisam nadala. Batmanove noćne more su stvarno odlično napravljene, i svaka čast onome tko ih je osmislio. Što se Jockera tiće, mislim da ga se je premalo prikazivano u igri. Da su izostavili onaj iritantan glas Harley i ubacili više njegovih scena bilo bi bolje. Jedna malo veća zamjerka mi je nekakav casual OST. Fali mi neke dramatične glazbe, nečeg žešćeg od neke lagane instrumentalne pozadine. Da se ne shvati krivo, glazba se odlično uklopila u igru, al se je moglo i nešto bolje skladat. Batmana još nisam završila 100%, prošla sam samo glavnu priču, dok se još zezam sa zagonetkama i challengima. Ovo se igra još mjesec dana definitivno :).

Comment (0) - Print - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Half fine, half not
Bipolar makes her rot
Constantly Shot
Programmed as a Robot

Currently playing:
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

My current desktop:




Why do you hate me?
Persecute me?
I've done no wrong.
Unless curiosity is a crime.
In that case arrest me!
Clap me in irons,
This is my escape,
I've already done my time!

Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

Shunned by the public,
Burned by your lies.
Exaggerated.
The media sensationalise.
I experiment
And try to learn.
I outsmart you
That's what you despise!

(I don't remember...)
(When did we declare war?)
(I don't remember...)
(When did I die?)


Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

provided by search engine optimization firm

Blog najbolje radi ako koristite:

Spread Firefox Affiliate Button

Every day I use you,
yet I wish to throw
you aside
like so much garbage,
But I cannot.
You are a part of my life
that has been
inextricably entwined
around the core
of my very being.

Why must I need you
this way?
Life would be so much
simpler if you were gone.

I try to turn away
but you beckon to me.
Use me! Use me! you cry.

Alas. All is lost.
I sit down.
I hit the switch.
You blink into life,
and the world is
just a mouseclick away.


Izdvojeno »
Monthly update:

.11.2010
.10.2010
.9.2010
.8.2010
.7.2010
.6.2010
.5.2010

Recenzije:
[coming soon]

Events:
E3 2010
Najbolje od 2009.
E3 2009 Awards
Najbolje od 2008.
E3 2008 Awards
E3 2008

click here to send me an email

PSN:
CyberChara