utorak, 05.10.2010.

Monthly update .9.2010

Iznenadila sam se da sam ovaj mjesec uspjela odigrat nešto novo, pošto su mi se igre iz prošog mjeseca jako otegnule, a i počea su štrebanja pa se ni nema više toliko vremena.

PRINCE OF PERSIA: THE FORGOTTEN SANDS
Platforma: PlayStation 3
Rating: T (teen)
Ocijena: 7.4/10

Pošto sam prošla prvog princa za ps3, odlučila sam se isprobat i Forgotten Sands. Baš me zanima kakav bude naslov sljedečega, dam se kladit opet nešto s pjescima. Ah, pošto nisam nešto previše upučena u serijal, neznam dall je ovo nastavak nečega ili ničega, al pretpostavljam da je glavni lik Dastan (il se barem tako zove u filmu). Ovaj me dio malo razočarao. Fali mi onaj maštoviti šareni dizajn, prelijepo osmišljenje palače sa hrpom zelenila oko sebe, i gospon princ koji aži svog magarca. Ovdje je situacija nešto drugačija. Sve je u nekim tonovima sivo-plave boje, iako su palače iznutra još uvijek lijepo dotjerane. Ona crna teta mi se nikako nije uklopila u igru, neznam zašto. Zamjerka mi je ta što igra traje prekratko i nekako mi je prelagana. Protivnici su svi isti, osim zadnjeg bossa i to mi je najviše dosadilo. Al sve u svemu, da se odigrat dok nema ničeg boljeg.



WORMS 2: ARMAGEDDON
Platforma: PlayStation 3
Rating: E (everyone)
Ocijena: 7.7/10

Wormsi, nikad ih nisam voljela, pa čak ni sada. Onaj gameplay sistem nemogu smislit i uvijek ubijem samu sebe umjesto nekog drugog. Iskreno, igru je zabavno igrat dok igraš s nekim koga znaš, ali ovak mi je malo dosadno, vjerojatno zato jer u večini slučajeva sam ja ta koja izgubim. No, originalnost oružja kakve imaju wormsi nisam vidjela još u nijednoj igri. Od gađanja ofcama i bananama, do padanja kipa magarca s neba. Ja sam krepala od smijeha dok sam to vidjela, i naravno izgubila meč. Lokacije su isto zabavno napravljene, dok ima poneka z na kojoj se treba jako potruditi da se dođe do protivnika. Eto, znamo da nije sve za svakoga, pa tako ni wormsi nisu baš za mene.

Comment (0) - Print - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Half fine, half not
Bipolar makes her rot
Constantly Shot
Programmed as a Robot

Currently playing:
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

My current desktop:




Why do you hate me?
Persecute me?
I've done no wrong.
Unless curiosity is a crime.
In that case arrest me!
Clap me in irons,
This is my escape,
I've already done my time!

Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

Shunned by the public,
Burned by your lies.
Exaggerated.
The media sensationalise.
I experiment
And try to learn.
I outsmart you
That's what you despise!

(I don't remember...)
(When did we declare war?)
(I don't remember...)
(When did I die?)


Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

provided by search engine optimization firm

Blog najbolje radi ako koristite:

Spread Firefox Affiliate Button

Every day I use you,
yet I wish to throw
you aside
like so much garbage,
But I cannot.
You are a part of my life
that has been
inextricably entwined
around the core
of my very being.

Why must I need you
this way?
Life would be so much
simpler if you were gone.

I try to turn away
but you beckon to me.
Use me! Use me! you cry.

Alas. All is lost.
I sit down.
I hit the switch.
You blink into life,
and the world is
just a mouseclick away.


Izdvojeno »
Monthly update:

.11.2010
.10.2010
.9.2010
.8.2010
.7.2010
.6.2010
.5.2010

Recenzije:
[coming soon]

Events:
E3 2010
Najbolje od 2009.
E3 2009 Awards
Najbolje od 2008.
E3 2008 Awards
E3 2008

click here to send me an email

PSN:
CyberChara