petak, 03.09.2010.

Monthly update .8.2010

ALONE IN THE DARK: INFERNO
Platforma: PlayStation 3
Rating: M (mature)
Ocijena: 5.5/10

Nakon skoro dva mjeseca, uspjela sam ga završit. Da mog dragog nije bilo koji me je silio da ga igram, nebi ga još ni dan danas završila. Igra ima neku relativno dobru priču zbog koje se da igrati, dok su kontrole i sama grafika katastrofalne. Igra ima dobru ideju, ali lošu realizaciju. Nebi ju preporučila nikome tko ju baš nema namjeru odigrat jer se bude razočarao.



PRINCE OF PERSIA
Platforma: PlayStation 3
Rating: T (teen)
Ocijena: 8.0/10

Princa sam posudila iz razloga jer nisam imala što igrati. Princeve nisam voljela igrati na PS2 te nijednog nisam završila do kraja, nekak mi nisu sjeli. To sam očekivala i sa ovim, ali sam se ugodno iznenadila. Igra je rađena u comic stilu kojeg sam zavoljela zbog Borderlandsa. Priča je podjeljena u područja koja morate spašavati od nekih želeavih beštija. Također pratilja u ovom nastavku je Elika koju je otac probudio iz mrtvih te je dobila moć magije. Sve u svemu igra je predivna. Sve lokacije su dotjerane skoro do savršenstva pa nekad treba malo zastati i jednostavno se diviti. Nakon što pokupim 100% definitivno nabavljam sljedeći nastavak za PS3 :).



SECTION 8
Platforma: PlayStation 3
Rating: T (teen)
Ocijena: 7.6/10

Ovo sam zaigrala čisto iz dosade jer sam princa ostavila kod mog ovisnika. Igra je rađena na unreal engineu pa mi je dizajn dobro poznat. Nije po ničemu slična Unreal Tournamentu, čak se niti nemože usporediti s njime, ali da, ja ju svejedno igram i budem ju završila. Ništa posebno, pucačina iz prvog lica za koju se treba dosta potrudit da se nekog ubije. U večini slučajeva pogibam od likova slabijih od sebe, al u igri ne vrijedi hierarjihija 'imam veći level pa sam jači' nego obratno. Jako zanimljivo jel.



Stvarno, šta su ovaj 'Like' fejsbuk morali i na svaki post uvest. Baš su mi lijepo dizajn shebali :madface:

Comment (1) - Print - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Half fine, half not
Bipolar makes her rot
Constantly Shot
Programmed as a Robot

Currently playing:
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

My current desktop:




Why do you hate me?
Persecute me?
I've done no wrong.
Unless curiosity is a crime.
In that case arrest me!
Clap me in irons,
This is my escape,
I've already done my time!

Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

Shunned by the public,
Burned by your lies.
Exaggerated.
The media sensationalise.
I experiment
And try to learn.
I outsmart you
That's what you despise!

(I don't remember...)
(When did we declare war?)
(I don't remember...)
(When did I die?)


Just because our society is different...
Rebellion??
Just because we're not prejudiced...
Rebellion??

provided by search engine optimization firm

Blog najbolje radi ako koristite:

Spread Firefox Affiliate Button

Every day I use you,
yet I wish to throw
you aside
like so much garbage,
But I cannot.
You are a part of my life
that has been
inextricably entwined
around the core
of my very being.

Why must I need you
this way?
Life would be so much
simpler if you were gone.

I try to turn away
but you beckon to me.
Use me! Use me! you cry.

Alas. All is lost.
I sit down.
I hit the switch.
You blink into life,
and the world is
just a mouseclick away.


Izdvojeno »
Monthly update:

.11.2010
.10.2010
.9.2010
.8.2010
.7.2010
.6.2010
.5.2010

Recenzije:
[coming soon]

Events:
E3 2010
Najbolje od 2009.
E3 2009 Awards
Najbolje od 2008.
E3 2008 Awards
E3 2008

click here to send me an email

PSN:
CyberChara