utorak, 23.12.2008.
Najbolje od 2008.
I ova je godina bila poprilično bogata odličnim naslovima za sve platforme, pa sam si ja tako dala malo truda i prošvrljala po sajtovima da vidim kako stvari stoje. Ovo što budete pročitali nemojte ozbiljno shvačat ili se ravnat prema gaming sajtovima i časopisima. Za neke sam se igre odlučila staviti na određeno mjesto iz vlastitog doživljaja i iskustva, a neke opet prema kritikama igrača, a za neke sam opet ovisila o ocijenama i kritikama gaming sajtova. Iako mi je bilo užasno teško se odlučit za neke igre kamo ih stavit jer su stvarno odlične, i nemojte se nači uvrijeđeni (ili povrijeđeni) zbog ljestvice na kojoj se određena igra našla... jer ukusi su različiti. Al dosta kompliciranja i filozofiranja.
Igra godine:
1. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
2. LittleBig Planet
3. Gears of War 2
4. Grand Theft Auto IV
Studio godine:
1. Media Molecule
2. Rockstar North
3. Bethesda Game Studios
4. Harmonix
Najbolja Xbox360 igra:
1. Gears of War 2
2. Fable II
3. Fallout 3
4. Grand Theft Auto IV
Najbolja PlayStation 3 igra:
1. LittleBig Planet
2. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
3. Grand Theft Auto IV
4. Resistance 2
Najbolja Wii igra:
1. Boom Blox
2. Wii Fit
3. No More Heroes
4. Super Smash Bros Brawl
Najbolja PC igra:
1. Left 4 dead
2. Crysis Warhead
3. Warhammer Online: Age of reckoning
4. Spore
Najbolja grafika:
1. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
2. Gears of War 2
3. LittleBig Planet
4. Fallout 3
Najbolji soundtrack:
1. Mirrors Edge
2. The Last Remnant
3. Grand Theft Auto IV
4. LittleBig Planet
Najbolja priča:
1. Crisis Core: Final Fantasy VII
2. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
3. Tales of Vesperia
4. Grand Theft Auto IV
Najbolji novi lik:
1. Jansen Friedh (Lost Odyssey)
2. SackBoy (LittleBig Planet)
3. Bruce Kibbutz (Grand Theft Auto IV)
4. Faith (Mirror's Edge)
Najbolje boss borbe:
1. Devil May Cry 4
2. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
3. No more Heroes
4. Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
Najbolja multiplayer igra:
1. Gears of War 2
2. Left 4 dead
3. Resistance 2
4. Call of duty: World at war
Najbolja akcijska avantura:
1. Mirror's Edge
2. Metal Gear Solid: Guns of the Patriots
3. Grand Theft Auto IV
4. Dead space
Najbolja simulacija vožnje:
1. Burnout Paradise
2. Racedriver: GRID
3. Pure
4. Midnight Club: Los Angeles
Najbolji RPG:
1. Fable II
2. Fallout III
3. Last Remnant
4. Tales of Vesperia
Najbolja pucačina:
1. Gears of War 2
2. Left 4 dead
3. Resistance 2
4. Far Cry 2
Najbolja glazbena igra:
1. Rock band 2
2. Singstar
3. Wii music
4. Guitar Hero World Tour
Naime, ne morate se složiti sa navedenim, te bi bilo lijepo da iznesete i svoje mišljenje =).
Mislim da se ne budem javila za Božić i Novu godinu, pa vam svima želim čestit Božić i sretnu Novu godinu, i naravno puno poklona i da vam se ostvare sve želje.